Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

torrentleech

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hej!

Söker invite till Torrentleech eftersom Torrentbytes krånglat väldigt på sistonde. Jag är poweruser på Torrentbytes och Swebits. Skicka invite till: b0ll3en@gmail.com

tack på förhand / B

Comment

• Skulle också bli grymt nöjd om nån hade en lite invite till revolutiontt.net över.
      Ifall så skulle vara fallet skulle jag bli grymt nöjd.. Det enda jag kan erbjuda tillbaka är softtorrents.org , men alltid nått och dom är ju helt ok faktiskt.
      fuinho@home.se

Comment

• fattar inte så mkt om såna här sidor nän man ska seeda för att hänga sig kvar är det bara att ge fan i att tabort/flytta filerna man laddat å då seedar man eller måste man göra nått speciellt för att sedda??? var med i Torrentleech men blev banad trots att jag inte tog bort/ändrade några filer .. fast allt jag seedade hade jag laddat där ... men jag råka lägga in en massa filer som inte var i .rar i min azureus som jag inte får bort kan det ha nått med det att göra?? hur tar man bort dom från azureus??
        Opps!! Wii dosan i TVen

Comment

• Likt många andra så skulle en inbjudan till Torrentleech, Revolutiontt eller blackcats vara uppskattad.

svenne1988[at]hotmail.com (kan inte vara nog försiktig, sätt bara @ i [at] om det inte redan var uppenbart)

Har erfarenhet från andra sidor, men de har ganska begränsat med xbox spel, särskilt PAL.

Demonoid:
          Svenpa
          Uploaded: 107.97 GB
          Downloaded: 50.73 GB
          Ratio: 2.13

Bitsoup:
          Svenpa
          Ratio: 1.283
          Uploaded: 181.90 GB
          Downloaded: 141.74 GB

Comment

• Svenpa.
            Jag försökte invita dig på blackcats-games.net men funkar inte, det står bara: Emails from that domain cannot be used.
            så om du har nåt annat så kan jag gärna invita dig.

Comment

• Provat utan klammrorna? svenne1988@hotmail.com

Prova min gmail annars: svenpa@gmail.com

Tack så hemskt för att du vill ge invite

Comment

• Så, nu har jag invitat dig. funka med gmail

Comment

• Många tack

Comment

• vet inte om det är ok att fråga efter invites till swebits eller swetv men jag frågar iaf., ni får ta bort inlägget om det inte är ok.

SRGTPD@gmail.com

Comment

• Söker invite till Revolutiontt.
                      Kan byta mot TL, TTi, Softtorrents

Torrentleech:
                      Nick: ouroboros1, Ratio: 4.424 Uploaded: 5.60 TB Downloaded: 1.26 TB

TTi:
                      Nick: ouroboros, Ratio: 2.716 Uploaded: 456.93 GB Downloaded: 168.24 GB

omega_b72@hotmail.com

Comment

• Jag skulle gärna vilja bli invitad till Torrentleech, har precis inskaffat mig Wii igår. Jag delar ut allt, bara jag får ner något
                        Skulle vara sååå tacksam!

colombina_85@hotmail.com

Comment

• Skulle uppskatta invite till Torrentleech!

Phillewille@hotmail.com

Comment

• Jag har invites till Torrentleech.
                            Lär i invitestråden vad som krävs för att få en av mig....
                            http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=27584
                            Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                            » Xbox360 FAQ

Comment

• Tar gärna invite till Torrentleech om jag får, fick en till blackcats tidigare.

Har 2 invites till Demonoid, kan kanske göra fler. (samma krav som posten ovan)

Demonoid info:

Bitsoup:

Blackcats:

Utorrent atm:
                              http://img205.imageshack.us/img205/6521/utorrentnk7.png
                              Last edited by Svenpa; 2007-04-29, 15:19.

Comment

• Vi kan byta Svenpa... finns det nåt kul på Demonoid?
                                Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                                » Xbox360 FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X