Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

torrentleech

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Har du kollat i hotmails spam-mapp?
    Min invite jag fick en gång i tiden till en yahoo-adress hamnade i skräpkorgen med automatik. Fick flytta den därifrån till inkorgen, å sen aktivera mitt konto.
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

Original inlägg av Effoc
      A confirmation email has been sent to the address you specified (mbx360@hotmail.com).

var så god

Tack!

Comment

Original inlägg av savonit
        Snälla: (a)
        savonitt@gmail.com
        vad har du för uppkoppling ? och vet du hur man seedar? är du medlem på annan tracker?
        Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

sorry borde berättat lite mera, Jag är medlem på torrent bytes har en ratio där på 2,4 ca lite kast men men demonoid ratio 5,55
          Sen på lite mindre och små sidor

Sitter just nu på en BBB 2/1 lina men på dagarna när jag sitter på plugget sitter vi på en delad giggalina, så det brukar gå att seeda ganska friskt om man haxar lite med bla vpn,
          skall dock snart flytta och uppgradera till 24 mbit via bredbandeutaget

Nickar kesoman på Torrent Bytes
          och savonit på demonoid

Comment

upploadar ca 9 gig per dygn totalt

Comment

ok, då förstår jag.

Men hur ska jag då göra eftersom jag inte har något just nu?...
              inte så lätt att flasha min seed om jag inte har någon...

Comment

Original inlägg av savonit
                sorry borde berättat lite mera, Jag är medlem på torrent bytes har en ratio där på 2,4 ca lite kast men men demonoid ratio 5,55
                Sen på lite mindre och små sidor

Sitter just nu på en BBB 2/1 lina men på dagarna när jag sitter på plugget sitter vi på en delad giggalina, så det brukar gå att seeda ganska friskt om man haxar lite med bla vpn,
                skall dock snart flytta och uppgradera till 24 mbit via bredbandeutaget

Nickar kesoman på Torrent Bytes
                och savonit på demonoid
                mkt bättre då var det klart
                A confirmation email has been sent to the address you specified (savonitt@gmail.com)

2 invites kvar

Mitt xbox

Comment

Är helt ny inom Xbox världen och tankar och seedar som en galning på revolutiontt.
                  Jobbar alltid för en bra ratio även om jag måste seeda i åratal.

Gneiss på Filelist och Torrentbytes

Filelist: Join date: 98 weeks ago R: 1.105 U: 102.59 GB D: 92.80 GB
                  Torrentbytes: Join date: 95 weeks ago R: 1.067 U: 227.96 GB D: 213.45 GB

Är sugen på en invite om det finns tillgodo

(murray110@gmail.com)

Comment

Original inlägg av Gneiss
                    Är helt ny inom Xbox världen och tankar och seedar som en galning på revolutiontt.
                    Jobbar alltid för en bra ratio även om jag måste seeda i åratal.

Gneiss på Filelist och Torrentbytes

Filelist: Join date: 98 weeks ago R: 1.105 U: 102.59 GB D: 92.80 GB
                    Torrentbytes: Join date: 95 weeks ago R: 1.067 U: 227.96 GB D: 213.45 GB

Är sugen på en invite om det finns tillgodo

(murray110@gmail.com)
                    A confirmation email has been sent to the address you specified (murray110@gmail.com)

har du en invite till filelist?

1 invite kvar

Mitt xbox

Comment

Önskar en invite

Har ingen invite att ge,mvh Nick

nick@ribersborg.com

Comment

Original inlägg av ZitreXx
                        Hoppar på dig då och din sista invite (om du inte hunnit ge den till Nick)

zitrexx@hotmail.com

På Revolution:
                        Ratio: 2.706 Uploaded: 182.59 GB Downloaded: 67.49 GB
                        Blev medlem 25/10 i år...
                        nä du han hade fått den om han hade varit lite smart och skrivit sin ratio på ngn annan tracker

var så god A confirmation email has been sent to the address you specified (zitrexx@hotmail.com).

så jag har typ 20 invites till torrent-dammage alla spelen till 360 kommer ut där med precis samtidigt nästan som TL

Mitt xbox

Comment

Varför är ni intresserade av vad folk har för ratio innan ni skickar ut invites?

Comment

har svarat på den frågan innan och svarar igen

problemet är bara det sköter inte ni er så straffas vi som invitar er förstår du.
                            Så om du tankar sönder ditt konto så tar de bort så att inte jag kan invita fler och att jag får varningar så jag invitar ingen som inte kan visa att han kan sköta sig på en annan tracker. så om du vill ha en invite så gör typ såhär

Ratio: 202,268.093 Uploaded: 46.17 GB Downloaded: 239.35 kB användrar namn effoc på revolutiontt.net

Mitt xbox

Comment

Om jag hade varit smart,hmm lite taskigt,kunde ha frågat kanske???

tänker inte avslöja min ratio här,men den var grym 700gb up o ner på swebits
                              Last edited by blaze; 2006-11-08, 17:11.

Comment

nick på swebits? har 20 invites till torrent damage

Mitt xbox

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X