Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

torrentleech

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hallå, jag skulle också vilja ha en invite till Revolution TT.

Tack på förhand!

andreasohlund@hotmail.com

Comment

• Å ni passar på att fråga i torrentleech-tråden.....?
      Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
      » Xbox360 FAQ

Comment

• Någon som kan stå till tjänst med en invite till torrentleech?
        Vore mycket tacksam!

petter78@hushmail.com

PS. Har ingen ratio från liknande att visa upp idag men har 100/50 lina så det kommer inte att vara några problem. DS
        Last edited by banan1; 2007-11-15, 14:33.
        Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

• tjo

Någon med Invites till torrentleech att skänka till en ensam själ

andreas_tgz@hotmail.com

PS.
          Har konto på swebits "abckorv" där ni kan se att jag verkligen sköter ration.

Comment

• dom har låst invites.

Comment

• okej, synd.

Comment

• Tjena! PM verkar inte funka här så jag skriver här istället. Skulle Jygge eller Effoc kunna vara bussig att skicka en invite torrentleech eller revolutionTT? Jag kan gärna skicka en invite till TTI, har en kvar där .. Mail är iallafall: jimpa.kurt*gmail.com (* är @)
                Förresten det är ingen porr där ? Eftersom ungen kommer kolla där mellan varven, då kan jag inte ha det.

Bevis på att jag sköter mig med utomordentlig ratio (det är 3 el 4 på asian): imbageek@tti, imbageek@asiandvdclub.org

Vore grymt sjysst i vilket fall!
                Vine, Vi, Fue

Comment

• Torrentleech har som sagt stängt sina invites tillsvidare, med de är normalt porrfria. De har valt att lägga all porr på en separat tracker.
                  RevolutionTT har tyvärr porrtorrents ihop med allt annat.
                  » Xbox360 FAQ

Comment

• Skulle någon kunna vara vänlig och invita till RevolutionTT eller TorrentLeech? Vore oerhört tacksam! Har tyvärr inget i gengäld men kan garantera en god ratio.

konke_@hotmail.com

Comment

• Skulla vara juste om nån ville ordna in mig också...

...på RevolutionTT

markus_malmo@yahoo.se

Thanx a bunch..

Comment

• Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
                        Torrentleech har som sagt stängt sina invites tillsvidare, med de är normalt porrfria. De har valt att lägga all porr på en separat tracker.
                        RevolutionTT har tyvärr porrtorrents ihop med allt annat.

Det var trist att de stängt invites isånafall. RevTT är då inget för oss. Finns det någon annan bra tracker förutom blackcats med mycket lir och porr-fri ?
                        Vine, Vi, Fue

Comment

• XBox-sky är helt ok.
                          » Xbox360 FAQ

Comment

• Kan någon Vara snäll o Invitaaa mig till torrentleech o försökt komma in på revolutiontt.net men finns ingenstans o registrera siig:O

Comment

• Invitaa mig tiill Torrentleech pls!!! szandra87.11.10@hotmail.com

Comment

• har 1 invite till torrentleech. enda kravet är att ni visar att ni har en bra ratio på andra sidor

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X