Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

torrentleech

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av mikael.beck Visa Inlägg
    lätt att vi byter swebits mot revolutiontt
    Mail?
    Aldrig att jag byter bort mitt swebits konto Det är alltså om ni har nån invite på revolutiontt så kan jag hjälpa er komma in på swebits.

Fanns platser att tillgå i morse på swebits men nu är 50.000 gränsen nådd igen tyvärr.

Comment

• Det var det jag menade
      Vi byter en invite på swebits mot en på revolutiontt
      MVH
      Mikael Bäck

Comment

• http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=27584
        Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

• Original inlägg av mikael.beck Visa Inlägg
          Det var det jag menade
          Vi byter en invite på swebits mot en på revolutiontt
          Okej, det kan vi ordna. Skicka gärna din invite till bjornsva@spray.se så ska jag fixa in dig på swebits

Comment

• bjornsva har du lust att skicka invite till scenetorrents åt mig? daniel_larsson@msn.com e min mail.

Comment

• Original inlägg av sukki Visa Inlägg
              jyggemannen: Tack för ditt svar! sorry att du fick upprepa dig igen. Här är min info på sweseeders.net Ratio: 7.124 Uppladdat: 273.13 GiB Nerladdat: 38.34 GiB ... Sådär, håller tummarna på en invite nu

lars.abelsson@gmail.com

http://www.revolutiontt.net/ invite önskas
              A confirmation email has been sent to the address you specified (lars.abelsson@gmail.com). They need to read and respond to this email before they can use their account. If they don't do this, the new account will be deleted automatically after a few days.
              //Jyggemannen

Comment

• Original inlägg av jyggemannen Visa Inlägg
                A confirmation email has been sent to the address you specified (lars.abelsson@gmail.com). They need to read and respond to this email before they can use their account. If they don't do this, the new account will be deleted automatically after a few days.
                tack så mycket jyggemannen, superschysst!
                Men tyvärr så får jag upp felmeddelande när jag trycker på invitation länken i mailet... i firefox står det: "Not found Sorry pal " och i explorer "The webpage cannot be found".

Vad kan det vara för fel?

Comment

• testa lite då och då kan ju va strul från deras sida...
                  Hör av dig annars så får man ta kontakt med dom
                  //Jyggemannen

Comment

• Hej! Någon som vill byta en invite från någon sida? Exempelvis Scenetorrents som jag önskar mest nu Är medlem på swebits,piratebits,torrent-damage,xbox-sky,torrentleech,filelist,torrenbytes samt revolutiontt, så de behöver jag ej.

Har 4 invites till Revolution som jag kan tänkas byta, eller ge bort till folk som sköter sin ratio på andra torrentsidor

/Benne

Comment

• Benneee du kan få ge mig en invite till revolutiontt om du har lust.

Comment

• Visst det ska nog gå att ordna, men skriv gärna dina stats (ratio) från någon annan torrentsida som du är medlem på. Ge mig ditt nick så kan jag kolla upp det. Om du skött dig bra på andra sidor så skickar jag genast en invite.

Comment

• Original inlägg av jyggemannen Visa Inlägg
                          testa lite då och då kan ju va strul från deras sida...
                          Hör av dig annars så får man ta kontakt med dom

Har testat och testat men får upp samma felmeddelande hela tiden Läste i en annan tråd att det är fler som har problem med aktiveringslänken. http://forum.psxcare.com/support/sho...t=27450&page=2

Vore schysst om någon kan ta kontakt med admin på revolution.net och höra efter vad det kan vara för fel.

*håller tummarna* /sukki

Comment

• Original inlägg av Benneee Visa Inlägg
                            Visst det ska nog gå att ordna, men skriv gärna dina stats (ratio) från någon annan torrentsida som du är medlem på. Ge mig ditt nick så kan jag kolla upp det. Om du skött dig bra på andra sidor så skickar jag genast en invite.
                            aa najs skicka till daniel_larsson@msn.com. Finns på filelist.org har samma användarnamn där. Inte så väldans hög ratio just nu, men inte under 1.0 iaf.

Comment

• A confirmation email has been sent to the address you specified (daniel_larsson@msn.com)

Enjoy

Comment

• Original inlägg av Benneee Visa Inlägg
                                Hej! Någon som vill byta en invite från någon sida? Exempelvis Scenetorrents som jag önskar mest nu Är medlem på swebits,piratebits,torrent-damage,xbox-sky,torrentleech,filelist,torrenbytes samt revolutiontt, så de behöver jag ej.

Har 4 invites till Revolution som jag kan tänkas byta, eller ge bort till folk som sköter sin ratio på andra torrentsidor

/Benne
                                Skulle du kunna skicka mig en invite till torrentleech? Finns på swebits, scenetorrents, tti och revolutiontt under samma nick om du vill kolla ratio.

bjornsva@spray.se

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X