Hejsan: Jag har ivitad dig nu.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Invites
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
kan få av mig vad har du för mail?Original inlägg av daver1 Visa InläggFinns det möjlighet för en invite till Torrentleech av någon? Har precis "fixat" min 360 och har datorn på i princip dygnet runt, därav oxå väldigt bra ratio
Comment
-
Kan jag få en till blackcats har bra ratio på alla sidor jag laddar från min mail persen88a@hotmail.comOriginal inlägg av hide_ Visa InläggHar fyra invites på Blackcats-games.net
Dom har rätt så mkt xbox 360 spel, ända sidan jag använder om jag laddar ner
Comment
-
Original inlägg av Veon Visa InläggKan jag få en till blackcats har bra ratio på alla sidor jag laddar från min mail persen88a@hotmail.com
Tror att blackcats har öppen signing hade dom iallafall för cirka 2 veckor sen..
Comment
-
Schysst! Har davidc@spray.seOriginal inlägg av Veon Visa Inläggkan få av mig vad har du för mail?
Comment
-
-
Tänkte fråga en gång till om ingen har invites till Revolution TT? Har varit en PU på Torrentleach sedan den 31:a Mars i år...Vill väldigt gärna komma åt RTTs Xbox360 katalog med förhoppning om att även hitta lite äldre spel där och ntsc versioner av lir, då jag precis har fått hem min importerade 360.
Ratio: 6.724 Uploaded: 163.94 GB Downloaded: 24.38 GB så ser min ratio ut för tillfället och min mail är fortfarande tonka.wagner@swipnet.se
Om någon har en invite dit så slösa den gärna på mig hehe...
PS. Eftersom jag är hyfsat ny inom torrentvärlden och jag har missat att det finns ett bättre sätt att bevisa att man är PU på en site än bara kopiera o klistra in stats direkt från stället så meddela mig gärna
Comment
-
Har du lust att testa igen? inget har kommit änOriginal inlägg av Veon Visa Inlägghar skickat en nu
Comment
-
Söker invites till RevolutionTT, har invites till Torrentleech.
PU på Torrentleech:
Ratio: 1.387 Uploaded: 272.22 GB Downloaded: 196.32 GB Slots: Unlimited slots
mail: torrents@c4.se
Tack!
Comment
-
[QUOTE=Veon;155098]Testa davejcm@gmail.comOriginal inlägg av daver1 Visa InläggHar du lust att testa igen? inget har kommit än[/QUOT
Har du någon annan mail? har försökt men funkar inte med din mail
Comment
-
Hej nån som har en INVITE till RevolutionTT? har 4 invites till torrentleech om nån vill ha
Welcome back, Kvv [Invite Someone 4 invitations left]
Ratio: 1.513 Uploaded: 26.31 GB Downloaded: 17.39 GB Slots ,där e iaf min status på torrentleech
min mail peter@psykopat.com
Comment
-
Sökes: invite till HDbits
Finnes: invite till Torrentleech
Har 100/100mbit och bra ratio på TorrentLeech, Swebits, Torrentbytes, och Oink
maila b0ll3n@gmail.com
Comment
-
Tjena!
Jag skulle vilja ha invite till www.bit-hdtv.com
Ratio på blackcats är 27.88gb ner och 48.41gb upp.
Comment

Comment