Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hejsan: Jag har ivitad dig nu.

Comment

• Original inlägg av daver1 Visa Inlägg
      Finns det möjlighet för en invite till Torrentleech av någon? Har precis "fixat" min 360 och har datorn på i princip dygnet runt, därav oxå väldigt bra ratio
      kan få av mig vad har du för mail?

Comment

• Original inlägg av hide_ Visa Inlägg
        Har fyra invites på Blackcats-games.net
        Dom har rätt så mkt xbox 360 spel, ända sidan jag använder om jag laddar ner
        Kan jag få en till blackcats har bra ratio på alla sidor jag laddar från min mail persen88a@hotmail.com

Comment

• Original inlägg av Veon Visa Inlägg
          Kan jag få en till blackcats har bra ratio på alla sidor jag laddar från min mail persen88a@hotmail.com

Tror att blackcats har öppen signing hade dom iallafall för cirka 2 veckor sen..

Comment

kan få av mig vad har du för mail?
            Schysst! Har davidc@spray.se

Comment

• Om jag ska invita på blackcats-games.net, så kan man inte invita hotmail konton. man måste ha nåt annat

Comment

• Original inlägg av daver1 Visa Inlägg
                Schysst! Har davidc@spray.se
                har skickat en nu

Comment

• Tänkte fråga en gång till om ingen har invites till Revolution TT? Har varit en PU på Torrentleach sedan den 31:a Mars i år...Vill väldigt gärna komma åt RTTs Xbox360 katalog med förhoppning om att även hitta lite äldre spel där och ntsc versioner av lir, då jag precis har fått hem min importerade 360.

Ratio: 6.724 Uploaded: 163.94 GB Downloaded: 24.38 GB så ser min ratio ut för tillfället och min mail är fortfarande tonka.wagner@swipnet.se

Om någon har en invite dit så slösa den gärna på mig hehe...

PS. Eftersom jag är hyfsat ny inom torrentvärlden och jag har missat att det finns ett bättre sätt att bevisa att man är PU på en site än bara kopiera o klistra in stats direkt från stället så meddela mig gärna

Comment

har skickat en nu
                    Har du lust att testa igen? inget har kommit än

Comment

• Söker invites till RevolutionTT, har invites till Torrentleech.

PU på Torrentleech:
                      Ratio: 1.387 Uploaded: 272.22 GB Downloaded: 196.32 GB Slots: Unlimited slots

mail: torrents@c4.se

Tack!

Comment

• [QUOTE=daver1;155022]Har du lust att testa igen? inget har kommit än[/QUOT

Har du någon annan mail? har försökt men funkar inte med din mail

Comment

• [QUOTE=Veon;155098]
                          Original inlägg av daver1 Visa Inlägg
                          Har du lust att testa igen? inget har kommit än[/QUOT

Har du någon annan mail? har försökt men funkar inte med din mail
                          Testa davejcm@gmail.com

Comment

• Hej nån som har en INVITE till RevolutionTT? har 4 invites till torrentleech om nån vill ha

Welcome back, Kvv [Invite Someone 4 invitations left]
                            Ratio: 1.513 Uploaded: 26.31 GB Downloaded: 17.39 GB Slots ,där e iaf min status på torrentleech

min mail peter@psykopat.com

Comment

• Sökes: invite till HDbits
                              Finnes: invite till Torrentleech

Har 100/100mbit och bra ratio på TorrentLeech, Swebits, Torrentbytes, och Oink

maila b0ll3n@gmail.com

Comment

• Tjena!
                                Jag skulle vilja ha invite till www.bit-hdtv.com
                                Ratio på blackcats är 27.88gb ner och 48.41gb upp.

Comment

Working...
                                X