Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag har inte haft tillfälle att testa den själv. Men jag har inte hört talas om några problem med den.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag har följt denna sen lanseringen och läst flera tester.
Har alltså inte testat den själv, men här kommer några problem som verkar finnas:
Den fungera olika bra med olika spel, ex. Call of Duty 3 funkar utmärkt medans Gears of War har vissa problem.
Det går inte att ställa dead-zone på den så små rörelser funkar inte, och vid snabba rörelser händer ibland inget alls.
Den är också petig med vilken mus man använder, plus att man MÅSTE ha en trådad kontroll för att den ska kännas igen av konsollen.
Den är alltså inte lika bra som mus och tangetbord till datorn, och är man "PC-skadad" som jag, kommer man nog tyvärr bli besviken.
Jag har följt denna sen lanseringen och läst flera tester.
Har alltså inte testat den själv, men här kommer några problem som verkar finnas:
Den fungera olika bra med olika spel, ex. Call of Duty 3 funkar utmärkt medans Gears of War har vissa problem.
Det går inte att ställa dead-zone på den så små rörelser funkar inte, och vid snabba rörelser händer ibland inget alls.
Den är också petig med vilken mus man använder, plus att man MÅSTE ha en trådad kontroll för att den ska kännas igen av konsollen.
Den är alltså inte lika bra som mus och tangetbord till datorn, och är man "PC-skadad" som jag, kommer man nog tyvärr bli besviken.
"man MÅSTE ha en trådad kontroll för att den ska kännas igen av konsollen."
Jag har bara trådlöst kontroller, men jag har även ett "batteri-kitt" så man kan ladda kontrollen via en kabel till xboxen, tror om det funkar? att det blir som en trådad dosa?
Köpte denna idag måste säga att jag blev grymt besviken. Tangentbordet e inga problem men musen e omöjlig att anända om du inte gillar sega rörelser o en mus som aldrig lyder förståss då ska du köpa.
OBS! Nya XFPS360 "pro" som vi har på lager nu har bättre inställningar för mus känslighet, bara skruva lite på rattarna på ovansidan av adaptern tills det känns bra.
Comment