Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Om du tar med din egen 360+tangentbord+mus+spel så går det definitivt :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Fick hem denna för några veckor sedan och har inte lyckats få den att fungera hur mycket jag än har försökt. Det enda som händer är att ringen på Xbox-kontrollen blinkar när den är ansluten igenom XFPS Sniper, konsollen hittar inte kontrollen. Har ett 360 Elite som jag har köpt här, chippat.
Bumpar tråden lite då jag inte kunnat nå folket på PSXCAre
Tänker eventuellt köpa denna Sniper, dock undrar jag :
1#
FUngerar det med trådlöst tangentbord & Mus? måste det isåfall vara 2 st olika sändare? 1 för tangentbord 1 för mus, eller fungerar en gemensam sändare som man får med om du köper tangentbord+mus...?
2#
Hur "programmerar" man denna Sniper så dom keys jag vill ha, fungerar? Via spelet eller är det något gränssnitt?
3#
Vilka kända märken samt modeller av tangentbord+ möss fungerar till denna Sniper version?
Har sökt och googlat utan framgång.
Kanske någon som köpt den via psxcare kan svara på mina frågor?
..
Jag HAR svarat på ditt mail, fick sitta från 19.00 till 22.00 och svara på mail för jag hade konstant kö ända ut på trottoaren idag från 10.00 till 18.00...fick inte någon paus förrän 17.00...ska bli skönt att få sova några timmar nu inför morgondagen...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
1#
FUngerar det med trådlöst tangentbord & Mus? måste det isåfall vara 2 st olika sändare? 1 för tangentbord 1 för mus, eller fungerar en gemensam sändare som man får med om du köper tangentbord+mus...?
I listan på fungeande möss står det ju att den fungerar med en hel del
trådlösa musar "Wireless", så hur ligger det till? I beskrivningarna står det att man måpste ha sladd?? Snälla någon!?
Jag får inte min att fungera. Lampan på XFPs lyser inte utan handkontrollens bara står och blinkar. Har läst någonstans att man behöver en "gammal" trådad handkontroll, hur vet vad vad som är en gammal?
Comment