Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xfps 360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xfps 360

någon som testad den? vad tycker ni om den? vräk på med info
    krysslåda trehundra sextio säämsung 5,3a oljud
    peeääs trää tyst

Vad är det för nåt?

Comment

XBOX 360 XFPS 360 (Tangentbord & Mus adapter)

Comment

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=503
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hansi - har du testat den? Funkar den bra?
          Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
          » Xbox360 FAQ

Comment

Jag har inte haft tillfälle att testa den själv. Men jag har inte hört talas om några problem med den.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

HAr ingen snorkoll men har läst nånstans att den inte funkar efter senaste dashboard updaten. Vet inte om det stämmer dock

Comment

Jag har följt denna sen lanseringen och läst flera tester.
                Har alltså inte testat den själv, men här kommer några problem som verkar finnas:

Den fungera olika bra med olika spel, ex. Call of Duty 3 funkar utmärkt medans Gears of War har vissa problem.
                Det går inte att ställa dead-zone på den så små rörelser funkar inte, och vid snabba rörelser händer ibland inget alls.
                Den är också petig med vilken mus man använder, plus att man MÅSTE ha en trådad kontroll för att den ska kännas igen av konsollen.

Den är alltså inte lika bra som mus och tangetbord till datorn, och är man "PC-skadad" som jag, kommer man nog tyvärr bli besviken.

Comment

Original inlägg av KalleKuling Visa Inlägg
                  Jag har följt denna sen lanseringen och läst flera tester.
                  Har alltså inte testat den själv, men här kommer några problem som verkar finnas:

Den fungera olika bra med olika spel, ex. Call of Duty 3 funkar utmärkt medans Gears of War har vissa problem.
                  Det går inte att ställa dead-zone på den så små rörelser funkar inte, och vid snabba rörelser händer ibland inget alls.
                  Den är också petig med vilken mus man använder, plus att man MÅSTE ha en trådad kontroll för att den ska kännas igen av konsollen.

Den är alltså inte lika bra som mus och tangetbord till datorn, och är man "PC-skadad" som jag, kommer man nog tyvärr bli besviken.

"man MÅSTE ha en trådad kontroll för att den ska kännas igen av konsollen."

Jag har bara trådlöst kontroller, men jag har även ett "batteri-kitt" så man kan ladda kontrollen via en kabel till xboxen, tror om det funkar? att det blir som en trådad dosa?
                  krysslåda trehundra sextio säämsung 5,3a oljud
                  peeääs trää tyst

Comment

Näpp.

Comment

Köpte denna idag måste säga att jag blev grymt besviken. Tangentbordet e inga problem men musen e omöjlig att anända om du inte gillar sega rörelser o en mus som aldrig lyder förståss då ska du köpa.

Comment

Har hört att man absolut inte kan köra laser-mus... Men en "kul-mus" funkar..

Nån som testat båda? (Är oxxo totalt PC-CP)

Kostar ju en slant med adapter + handkontroll MED tråd.. Skit om det inte funkar då..?

Comment

med "SmartJoy Frag" fick man ställa upp sensitivity till MAX/Insane för att det inte skulle kännas segt med musen.. (i själva spelet alltså)

Comment

OBS! Nya XFPS360 "pro" som vi har på lager nu har bättre inställningar för mus känslighet, bara skruva lite på rattarna på ovansidan av adaptern tills det känns bra.

Comment

Varför måste man ha en handkontroll med kabel för att den ska funka? Vad använder man den handkontrollen till i sammanhanget?
                              Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                              » Xbox360 FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X