Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xfps 360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Verkar vara vad jag är ute efter. Några frågor dock:

1) Funkar den (3.0 och 4.0) med Xbox 360 slim?

2) Rekommenderas trådad mus även med 4.0?

3) Har någon erfarenhet av att spela med en Playstation-kontroller (m. 3.0)?
    Last edited by Danneman; 2010-08-22, 18:42.

Comment

4.0 skiljer sig markant från 3.0 eftersom 4.0 går via datorn och dess drivrutiner. Kör du 4.0 så kommer mus och tangentbord fungera bra så länge dom fungerar bra normalt sett till datorn.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag gillar FPS spel och har lite frågor angående XPS 360 4.0 SPEED.

Funkar denna bra till XBOX 360? Är det mycket buggar eftersom den måste gå genom datorn? Vilken funkar bäst av 3.0 och 4.0?
        Kan jag bli XBOX LIVE bannad av denna kontrollen?

Comment

Original inlägg av Alexander Hjelm Visa Inlägg
          Jag gillar FPS spel och har lite frågor angående XPS 360 4.0 SPEED.

Funkar denna bra till XBOX 360? Är det mycket buggar eftersom den måste gå genom datorn? Vilken funkar bäst av 3.0 och 4.0?
          Kan jag bli XBOX LIVE bannad av denna kontrollen?
          Jag har inte spelat med den själv, men buggar skall det inte vara. Att den kopplas till datorn och därmed låter datorn ta hand om drivrutiner och stöd för musen och tangentbordet gör ju det hela tekniskt sett mycket enklare. LIVE skall inte kunna märka att du använder kontrollen, men skriker du till alla att du äger dom för att du har en xfps kanske ditt KONTO blir bannat. Jag skulle välja 4.0 om jag hade datorn nära xboxen, annars 3.0.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
            Jag har inte spelat med den själv, men buggar skall det inte vara. Att den kopplas till datorn och därmed låter datorn ta hand om drivrutiner och stöd för musen och tangentbordet gör ju det hela tekniskt sett mycket enklare. LIVE skall inte kunna märka att du använder kontrollen, men skriker du till alla att du äger dom för att du har en xfps kanske ditt KONTO blir bannat. Jag skulle välja 4.0 om jag hade datorn nära xboxen, annars 3.0.
            Så dum är jag inte ! men det var väl mest om dom har något system som scannar mig medans jag gibbar ! haha

Detta skulle mest vara en plojj grej, spelar och streamar via nätet och visar när jag lirar FPS i xbox360 :>

Jag har byggt en hemmabio hemma så kör en HTPC brevid xboxen så då är nog 4.0an mitt säkra val.

Blir min xbox bannad så skickar ni ny (om dom scannar mig)?

Tips på kontroll jag ska köpa för att denna ska fungera? jag äger bara trådlösa.
            Last edited by Alexander Hjelm; 2010-09-26, 19:37.

Comment

Blir min xbox bannad så skickar ni ny (om dom scannar mig)?
              Keep dreaming boy
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tips på kontroll jag ska köpa för att denna ska fungera? jag äger bara trådlösa.
                Ja vad sägs om en xbox 360 originalkontroll med kabel? Går säkert att hitta någon sunkig billig begagnad, annars har vi nya i webshoppen.

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=505

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                  Ja vad sägs om en xbox 360 originalkontroll med kabel? Går säkert att hitta någon sunkig billig begagnad, annars har vi nya i webshoppen.

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=505
                  Varför är dom så sjukt dyra ?

Ska inte trådlösa vara det dyraste alternativet?

Comment

Dom trådlösa kostar 450, trådad 429... vart lärde du dig matte? i mina ögon är iaf den trådlösa DYRARE än trådad...
                    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

De med kabel var faktiskt dyrast att köpa in ett tag, lägre efterfrågan = färre säljs = högre pris. Men sist jag kollade var de trådlösa lite dyrare.

Comment

ah fel jag kollade på en annan butik och dom sålde inte ens trådade fast deras trådlösa låg på 340kr :P

Men vågar man köpa en sådan här XFPS 4.0 nu då haha kan ni inte testa om ni blir bannade XD?

När får ni in denna? http://www.xcm.cc/xfps_live.htm

verkar var en ny version av denna uber produkt och med den kan man köra headset :O!
                        Last edited by Alexander Hjelm; 2010-09-27, 01:36.

Comment

verkar var en ny version av denna uber produkt och med den kan man köra headset :O!

Comment

Tidigast om 3-4 veckor, vi har nyligen gjort en stor beställning från den asienleverantör vi brukar ta sånt från. Men finns den att beställa om 2-3 veckor så tar jag med den i nästa leverans.

Comment

Skulle det med en sån adaptern funka att koppla in sin PC ratt till ett Xbox ?

Comment

Hur vet man vilka knappar på xbox 360 dosan blir det på tangentbordet ? får man ställa in det själv eller hur är det ?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X