kanske var dumt o fråga, får väl leta lite nogare, sorry grabbar!
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nytt samsung firmware, iXtreme 1.0
Collapse
X
-
Från Garyoopa
"Hitachi is in the final debugging stage, and under going internal beta testing.
Busy working on the final dump/flashing program for both Hitachi and BenQ.
"c4eva" is waiting for a BenQ that has been mailed to him from us,
upon it's arrival, the firmware for it will be available soon after as
it is the same as the TS drive, and "c4eva" had already finished
an BenQ firmware just before this "Ban Hammer" $#!t happened."
- Citat
- Flag
Comment
-
nu har man köpt en helt ny box, ms28. live funkar prima med nya firmwaret, men tro om man vågar sig ut på halo3 ? eller lägger den till nå super-crew scan på firmwaret när man installerar betan? man är ju lite nojjig nuXbox 360 samsung extreme firmware
Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
PsTWO V14 Matrix infinity
Gamecube Qoob
Ps.
Även den starke får ta i när han skiter.
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag kör halo3 funkar än så länge i alla fallOriginal inlägg av BadRuby Visa Inläggnu har man köpt en helt ny box, ms28. live funkar prima med nya firmwaret, men tro om man vågar sig ut på halo3 ? eller lägger den till nå super-crew scan på firmwaret när man installerar betan? man är ju lite nojjig nu
- Citat
- Flag
Comment
-
av någon anledning litar jag inte riktigt på ditt omdömme, du yrar om program för att byta serial, att du är beta testare för c4eva och ditt sätt för övrigt bara osar "uppmärksamhet".Original inlägg av SixPac Visa InläggJag kör halo3 funkar än så länge i alla fall
du är skum.Xbox 360 samsung extreme firmware
Gamecube Qoob
Ps.
- Citat
- Flag
Comment
-
En sak som oroar mig lite är, när man tex kollar på crackdown dnl releasen så får den passed på allt utom Video där den får "questionble" [stavning?] men den fungerar klockrent på iExtreme, det bör alltså betyda att den ändå är helt stealth, annars hade den väl itne ens fungerat?Xbox 360 samsung extreme firmware
Gamecube Qoob
Ps.
- Citat
- Flag
Comment
-
Ska jag vara ärligt så skiter jag i vem du litar på och inte. Du behöver inte läsa mina inläg. Tro va du vill jag bryr mig inte.Original inlägg av BadRuby Visa Inläggav någon anledning litar jag inte riktigt på ditt omdömme, du yrar om program för att byta serial, att du är beta testare för c4eva och ditt sätt för övrigt bara osar "uppmärksamhet".
du är skum.
- Citat
- Flag
Comment
-
c4eva är inte perfekt, så det finns ju en möjlighet att han har förbisett något som gör att det skiter sig. Det känns som om det lönar sig att vara extra paranoid i alla fall ett par månader framöver och köra så säkert som möjligt.Original inlägg av BadRuby Visa InläggEn sak som oroar mig lite är, när man tex kollar på crackdown dnl releasen så får den passed på allt utom Video där den får "questionble" [stavning?] men den fungerar klockrent på iExtreme, det bör alltså betyda att den ändå är helt stealth, annars hade den väl itne ens fungerat?
- Citat
- Flag
Comment
-
Vill bara påpeka att mina kunskaper är väldigt begränsade när det gäller sånt här, så det kan ju vara så att jag är överdrivet paranoid. Fast för mig personligen känns det som det är rätt, då jag gärna undviker köpa en ny box för onlinespelande
- Citat
- Flag
Comment

. Kommer nog inte fixa det nya firmwaret.
Comment