Jo såvid jag vet fungerar originalspel och även några brännda spel som jag gjorde åt honom före sommaren. Men jag minns ej vad det var för skivor, köpte de utav någon här på forumet som hade lagt ner med 360'n, de var nog inga Verbatim men de var också full face printable i alla fall.
Så visst kan det vara så att det är skivor som är problemet, men eftersom han har haft strul med boxen den har varit inne på lagring och han killen som gör chippningen.... njä let's say att jag inte gillar honom och det han gör. Vid de få tillfälle att jag (eller någon jag känner) har haft med honom att göra har det blivit kass.
Och så tyckte jag att kombinationen
Samsung läsare + NEC 3550 brännare + Verbatim +R DL
skulle vara garanterad succes.... men tydligen inte.
Men som sagt kan någon testa de skivor jag brännde på deras box så vet jag i alla fall om jag gör något fel vid bränningen då. Men jag känner inga fler här i stan som har en chippad tyvärr.
Så visst kan det vara så att det är skivor som är problemet, men eftersom han har haft strul med boxen den har varit inne på lagring och han killen som gör chippningen.... njä let's say att jag inte gillar honom och det han gör. Vid de få tillfälle att jag (eller någon jag känner) har haft med honom att göra har det blivit kass.
Och så tyckte jag att kombinationen
Samsung läsare + NEC 3550 brännare + Verbatim +R DL
skulle vara garanterad succes.... men tydligen inte.
Men som sagt kan någon testa de skivor jag brännde på deras box så vet jag i alla fall om jag gör något fel vid bränningen då. Men jag känner inga fler här i stan som har en chippad tyvärr.

Comment