Men alltså LOL at M$... men varför kollar de inte om xbox:et är bannad dessutom utan klistermärket... lol!
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
MS Support, ett skämt?
Collapse
X
-
de är lata, deras annställda bryr sig inte, mänsklig faktor, de vet att tex RROD inte uppkommer av en flashning tex.. du har 3år RROD garanti och de är kanske schyssta.. du får ringa och fråga deras support..Original inlägg av kingrobin Visa InläggMen alltså LOL at M$... men varför kollar de inte om xbox:et är bannad dessutom utan klistermärket... lol!
- Citat
- Flag
Comment
-
Min box e nu oxå framme i Weiterstadt hos M$ servicecenter, så du huklen o jag får väl hålla tummarna för varandra o se vad som händer, iaf så kan vi ha en tävling om vem som får sin först tillbaka o sedan om vad man får tillbakaOriginal inlägg av huklen Visa InläggTänkte göra en liten uppdatering:
Xbox #2 har nu nått tyskland, har ingen uppdatering på Xbox #1 ännu.
- Citat
- Flag
Comment
-
fick tillbaka xboxen igår
fick tillbaka en ny xbox 360 (tillverkningsdatum september 2007) igår
med en benq drive i den flashade den med senaste benq ixtreme, jag måste säga att den var tystare än den gamla jag hade, jag fick alltså skickat in min xbox 2 gånger innan dom bytte ut den , skickade in den första gången 15/10 fick tillbaka den 29/10 skickade in den igen 30/10 och fick tillbaka den 20/11
- Citat
- Flag
Comment
-
->Huklen
Jag fick min idag, men eftersom jag inte var hemma så får jag den imorgon...typiskt. Så vi får väl se vad som gömmer sig i kartongen. De fick den den 6/11 o jag fick den 21/11. Boxen var bannad som jag skickade in me Hitachi 59 drive och sigillet kvar på den, så som sagt så märker vi vad som har hänt imorgon. Jag har dock ej fått nån info av varken UPS lr M$ om att den skulle vara på väg tillbaka.
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag fick min idag jag med.
Moderkortet blev bytt, och de har ju glömt att låsa den till mjukvaran i dvdn. Så när jag lägger in en skiva så säger den " för att spela upp skivan, så sätt den i en 360 konsoll"
Jag ringde givetvis supporten, så som en kompensation skall jag få en ny box, ett spel o ett trådlöst headset. Man fick välja flera alt. men jag valde detta combo pack
Så nu är det bara att vänta på fraktsedeln så skall jag skicka in den. Så gick hela historien till.
P.S när jag skulle testa live uppkopplingen så fick jag ett felkodsmeddelande oxå, dock ej felkoden för ban.
- Citat
- Flag
Comment

Comment