Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hur länge var din 360 i Tyskland? (ring of death)
Collapse
X
-
-
-
-
Filter
-
Administrative
new posts
-
Ah, precis. Är den modiferad så är den bannad om man inte gjort uppdateringar..
Jag har läst att folk lyckats fixa dem sjävla. Med att byta skruvar, brickor, muttrar och kylpasta. Nån som kan bekräfta det?Playstation 1, 3, PSP
Xbox, 360
Nintendo Wii
- Citat
- Flag
Comment
-
Nja min fungerade halvdant, när jag började byta skruvar, brickor och det så fick jag 3ROL igen. Bytte tillbaka, så funkade det igenOriginal inlägg av PhR34k Visa InläggAh, precis. Är den modiferad så är den bannad om man inte gjort uppdateringar..
Jag har läst att folk lyckats fixa dem sjävla. Med att byta skruvar, brickor, muttrar och kylpasta. Nån som kan bekräfta det?
- Citat
- Flag
Comment
-
Nej, verkar inte såOriginal inlägg av stora4 Visa InläggDet krävde dig inte på frakten?
Sry för dubbelposten
- Citat
- Flag
Comment
-
förmodar att boxen är bannad men vetinte eftersom den inte går o få online så kan ja ju inte se någon ban info allt är ok förutom conect till xbox live failur i info där står de W 000B osv kan B stå för ban?Original inlägg av huklen Visa InläggVad har du för problem med live Gubben?
har snackat med suporten o de har försökt o hjälpa mig men känner mig liksom lite pinsam de där med kvar glömt gh3 i boxen de var ju inte ens släpt när ja skicka in den!
de har bytt moderkort o front plattan inte dvd:n + gav mig 1 månad live kan komma till nytta med den nya boxen jag köpt men de är en jul klapp
- Edit
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av GUBBEN32 Visa Inläggförmodar att boxen är bannad men vetinte eftersom den inte går o få online så kan ja ju inte se någon ban info allt är ok förutom conect till xbox live failur i info där står de W 000B osv kan B stå för ban?
har snackat med suporten o de har försökt o hjälpa mig men känner mig liksom lite pinsam de där med kvar glömt gh3 i boxen de var ju inte ens släpt när ja skicka in den!
de har bytt moderkort o front plattan inte dvd:n + gav mig 1 månad live kan komma till nytta med den nya boxen jag köpt men de är en jul klapp
din xbox är inte bannad det är gubbarna på repaircentret som har fuckat upp det, hade samma fel som du dom hade bytt moderkortet jag kunde inte connecta till live fick också dom felkoder du beskriver.
dom har inte låst hårdvaran till eepromen hittade själv lösningen på internet.
läs inläggen från mig
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=31984
eller gå direkt till svaret på din fråga
http://www.xboxlivetheguide.co.uk/Ne...9a866945b1eb2e
jag ringde upp supporten och sa att dom inte hade låst moderkortet till eepromen och att detta var ett fel som jag måste skicka in , supporten gav med sig och jag fick skicka in den , och det visade sig att så var ju fallet
ring supporten gubben så har du en ny 360 inom ett par veckor
ps jag fick tillbaka en sprillans ny xbox 360 med benq läsare i tillverkad september 2007
Last edited by rolle; 2007-11-30, 00:00.
- Citat
- Flag
Comment
-
Xboxen kom idag exakt 2 veckor efter dom kom och hämtade den...
Fick med ett brev där det stod "So that you can get back to playing and enjoying your Xbox quicker we have replaced your Xbox console with a replacement unit"
Altså en helt ny med benq drive dock inte HDMI men vad kan man begära
så nu är det bara att tuta och köra.
Stod också längre ner "Please accept this complimentary one month Xbox Live membership card to as a gesture of our appreciation of you"
har dom börjat värna om sina kunder nu?
- Citat
- Flag
Comment
-
skramlet är tydligen normalt min lät lika dant efter lagningen de är den nya kylflensen som låter angående din usb lucka! min usb lucka var trasig när ja skicka in den helt ny när den kom åter kanske fick ja din o du min
hur som helst min är på väg te tyskland igen går ej att gå live me den + att ja fått en trådlös kontroll på posten
- Edit
- Citat
- Flag
Comment
-
fan dom är benhårda nu, har ringt 3ggr och dom har sagt nej alla gånger, först så erbjöd dom mig att betala 75euro för att skicka in, då tackade jag JA till det, då tog hon tillbaks det och så fick jag inte skicka in den helt plötsligt, hahaXbox 360 samsung extreme firmware
Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
PsTWO V14 Matrix infinity
Gamecube Qoob
Ps.
Även den starke får ta i när han skiter.
- Citat
- Flag
Comment

Comment