Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trams flyttat från Fungerande Releaser tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    du kan inte verifiera eftersom det inte är inlagt än, bara att vänta. spelar du utanför live så är det lugnt, vill du spela på live så invänta att verifiera det för max säkerhet. om du vill vara orolig är upp till dig nu.
    Hehe, tack. Ber om ursäkt, vill inte gå för mycket OT, men brukar du lira spel som inte kan verifiera mot databasen om de övriga punkterna verifierar korrekt? Undrar även om det är safe att spela på "icke-live" men med nätverkskabeln ikopplad, men sådant kanske är svårt att svara på... Ska inte gå mer OT nu, men tack för det arbete du lägger ner

Comment

Original inlägg av Peligroso Visa Inlägg
      Hehe, tack. Ber om ursäkt, vill inte gå för mycket OT, men brukar du lira spel som inte kan verifiera mot databasen om de övriga punkterna verifierar korrekt? Undrar även om det är safe att spela på "icke-live" men med nätverkskabeln ikopplad, men sådant kanske är svårt att svara på... Ska inte gå mer OT nu, men tack för det arbete du lägger ner
      japp, men inte mot live och med ixtreme 1.4. oftast lirar jag ut singleplayer först och när man gjort det brukar verifieringen finnas ute. var inte inloggad på live om du är osäker, kabel kan vara i. du vet ju inte om det är retail stealth som är ok eller om det är någon annan version av backupen.. vet du dock att det är retail stealth men är osäker om data-partitionen är korrekt så är de dock mycket lugnare. vad jag vet görs de inga checkar på data-partitionen då detta skulle ta en jävla lång tid att läsa av 5-7gb via dvd för att kolla om den var ok. spela inte på live före release i din region. bumpa någon av existerande trådar om sådant här så slipper vi fylla denna tråden med OT.

Comment

My.Horse.and.Me.2.X360-Allstars

hahaha nä int21.... den där har du inte tankat hem och testat.... hehe
        Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
        » Xbox360 FAQ

Comment

Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
          Hörru nu är vi snälla här
          Låt honom sakta men säkert krypa ut ur garderoben
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
            vill inte närma mig en sådan varelse irl, man får nöja sig med digital form. det kommer vara ett givet höjdarlir efter ett antal shots.

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
            Hörru nu är vi snälla här
            Låt honom sakta men säkert krypa ut ur garderoben
            sen när blev det inne med garderober? man kan ju börja undra vem det är som stryker underkläderna igentligen...

Comment

Jag hajar inte riktigt grejen med den här tråden? Vore det inte lite smidigare med en tråd för rellar som INTE funkar? Idag så borde man väl i alla fall kunna utgå från att de flesta funkar liksom .

Comment

Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
                Jag hajar inte riktigt grejen med den här tråden? Vore det inte lite smidigare med en tråd för rellar som INTE funkar? Idag så borde man väl i alla fall kunna utgå från att de flesta funkar liksom .
                Meningen var väl att "Någon" ruttnade på att folk skrev i fel trådar etc..
                Bättre samla allt på ett ställe som alla Emodiskussioner på Playahead i en tråd o alla andra låses av moderatorerna.

Hur svårt skall det vara att förstå att EMO är en ny Genré som Punk var en gång i tiden. Om 10 år kommer det säkert 50 nya.
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                  Meningen var väl att "Någon" ruttnade på att folk skrev i fel trådar etc..
                  Bättre samla allt på ett ställe som alla Emodiskussioner på Playahead i en tråd o alla andra låses av moderatorerna.

Hur svårt skall det vara att förstå att EMO är en ny Genré som Punk var en gång i tiden. Om 10 år kommer det säkert 50 nya.
                  jävligt mkt OT men...

ny? nu får du väl kamma dig. gammal som gatan, men "modet" blomstrar tyvärr idag. EMO-spöken är däremot humor, det är sådana man pekar och skrattar åt.

här är ett bra citat av en blåst emo-unge från aftonbladet.

? Man ska leva ett rent liv helt enkelt. Jag röker inte. Jag hatar droger, men jag super ibland.
                  alkohol är också en drog... tadaaaah!

det är som att vara radikalfeminist, men jobbar extra som strippa ibland.

Comment

Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
                    en del tycker det är smidigt att kolla i denna tråden. sålänge det intresset finns så finns det ingen anledning att sluta posta här. jag tycker själv det är lite overkill, men slänger in lite releaser här när man får tid över eller vill förklara att vissa releaser fungerar ok, även om de är nukade.

Comment

Riktigt smidigt att kolla i tråden måste jag erkänna, saken är väll den att när det blir ett äldre spel så vet man inte riktigt om de funkar då tråden är RIKTIGT lång, iofs kanske man kan söka på "post specific", hade dock hellre velat ha en lätt överskådlig databas för detta...hade underlättat ganska mycket över vilka spel som är testade osv. Men keep up the good work!

Comment

alla spelen som skrivs i denna tråd är de helt "oki" att spela mot live? alltså kollade mot abgx och någon mulleter som stod tidigare? är helt ny på detta med 360 spel.

Comment

Original inlägg av reddie Visa Inlägg
                          alla spelen som skrivs i denna tråd är de helt "oki" att spela mot live? alltså kollade mot abgx och någon mulleter som stod tidigare? är helt ny på detta med 360 spel.
                          nej, de är stealthade och fungerar med ixtreme, livesäkerheten garanteras inte av det. de flesta releaser här är ok, vissa måste fixas med xdvdmulleter eller abgx360 för att få "original" stealth.

Comment

nej, de är stealthade och fungerar med ixtreme, livesäkerheten garanteras inte av det. de flesta releaser här är ok, vissa måste fixas med xdvdmulleter eller abgx360 för att få "original" stealth.
                            oki, verkar krångligt detta, läser och läser men verkar inte fatta mycket av det ändå
                            Kanske bäst att inte ge sig på att spela live istället.
                            Har inte varit på xbox live någonting alls, finns det någon cahans att man missar "viktiga" uppdateringar då eller kan man dra ner dem och bränna ut dem på en skiva istället?

Comment

Original inlägg av reddie Visa Inlägg
                              oki, verkar krångligt detta, läser och läser men verkar inte fatta mycket av det ändå
                              Kanske bäst att inte ge sig på att spela live istället.
                              Har inte varit på xbox live någonting alls, finns det någon cahans att man missar "viktiga" uppdateringar då eller kan man dra ner dem och bränna ut dem på en skiva istället?
                              det är inte så krångligt som det verkar. lär du dig stealth så kommer du förstå resten rätt lätt. live är inte så osäkert som det verkar och man kan vara relativt lugn. uppdateringar brukar följa med nysläppta spel, de går också att ladda ner utanför live och lägga på skiva.

denna tråd är till för fungerande releaser.. försök ta dessa frågor i annan passande tråd eller skapa en "Fungerande Releaser - Frågor och funderingar om spelen i tråden."

Comment

Original inlägg av svendolph Visa Inlägg
                                Saints.Row.2.PAL.XBOX360-MRN fungerar inte på X-box men BengQ läsare och bränd med Pioneer 116D dvdbrännare och rätt skiva.
                                Radera Dublettråden och byt skivmedia, Verbatim kan skilja mellan Printable och silver surface.
                                / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X