Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trams flyttat från Fungerande Releaser tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Xbox Live addon, finns inte på skiva så den kommer förmodligen inte släppas som release tyvär, den frågan hör egentligen hemma under GTA IV...
    vet att den här frågan inte hör hit....men tyvär är det ganska jobbigt att vad man än nästan ställer för fråga så har den en egen tråd utan att man vet om det...men iallafall....varför skulle man inte kunna ladda ner lost and the damned på nätet när man kan tex ladda ner dashboards till xbox finns inte heller på skiva.....

Comment

Original inlägg av Xbox4Life Visa Inlägg
      vet att den här frågan inte hör hit....men tyvär är det ganska jobbigt att vad man än nästan ställer för fråga så har den en egen tråd utan att man vet om det...men iallafall....varför skulle man inte kunna ladda ner lost and the damned på nätet när man kan tex ladda ner dashboards till xbox finns inte heller på skiva.....
      den finns som download på deras hemsida... (dashboard alltså) anledningen till att den inte går att få tag på via nätet är för att det är en live produkt, som t.ex arcade spelen, dessa fungerar inte på skiva och går inte att flytta över hur som helst mellan boxar. kanske kommer ut på skiva i framtiden, vad vet jag? men jag skulle inte chansa på det...

om du vill veta om det redan finns en tråd för något så finns det en alldeles utmärkt fungerande Sökfunktion, använd den!
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

senast jag kollade så kostar 2000 poäng ~230:-, spelet kostar 1600 poäng, dvs ~185:-, det är det värt. kommer inhandlas så fort man betat av liren man håller på med nu

Comment

den finns som download på deras hemsida... (dashboard alltså) anledningen till att den inte går att få tag på via nätet är för att det är en live produkt, som t.ex arcade spelen, dessa fungerar inte på skiva och går inte att flytta över hur som helst mellan boxar. kanske kommer ut på skiva i framtiden, vad vet jag? men jag skulle inte chansa på det...

om du vill veta om det redan finns en tråd för något så finns det en alldeles utmärkt fungerande Sökfunktion, använd den!
          dashboard behöver man inte alls ladda ner på någon hemsida....finns svävande
          överallt .....tex piratebay,btjunkie mm......konstigt om inte lost and damned filerna skulle släppas....likadant....ajustde de härr e en release tråd..
          nån som har en aning om release till avi codec??? men det får man väl inte heller prata om här...o på andra trådar är d ingen som har nån aning...

Comment

överallt .....tex piratebay,btjunkie mm......konstigt om inte lost and damned filerna skulle släppas....likadant....ajustde de härr e en release tråd..
            nån som har en aning om release till avi codec??? men det får man väl inte heller prata om här...o på andra trådar är d ingen som har nån aning...
            AVI codec går BARA att få via live då den signeras med din xboxs ID och kan därför inte delas ut.

Och jag tankar hellre nya dashboarden från M$ hemsida än via någon skum torrent...
            iPhone 3G:
            Svart 16GB
            Telia Max 25
            PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
            SanDisc MS Pro Duo Ultra II
            4GB
            Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Vad menar du med att man inte behöver ladda hem den och att den finns svävande? om du vill ha den nya dashboarden på din 360 kan du ladda hem den här:

http://www.xbox.com/en-US/support/sy...temupdates.htm (info om hur du använder den)

och här är själva filen:
              http://download.microsoft.com/downlo...all08_7363.zip
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Vad menar du med att man inte behöver ladda hem den och att den finns svävande? om du vill ha den nya dashboarden på din 360 kan du ladda hem den här:

http://www.xbox.com/en-US/support/sy...temupdates.htm (info om hur du använder den)

och här är själva filen:
                http://download.microsoft.com/downlo...all08_7363.zip
                Som du vet så har jag precis köpt ett nytt xbox 360 1.5 Iextreme. Har jag redan den nya dashborden eller behöver jag uppdatera?

Mvh
                // Greim

Solus lupus - Ensam varg
                -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

Comment

du behöver gå in på live eller ladda in den där om du ska ha senaste dashboarden... om du inte redan varit online med din box
                  Google is your friend!

Comment

Hejsan.

Hur tar man reda på om den versionen av ett spel är samma version som finns veriferad i t.ex abx360 databasen. Jag har kollat in excelfilen och alla versioner av spelen verkar ha ett visst "serienummer". Men låt säga att jag laddar ner Fallout.3.USA.XBOX360-RUiNS.

Hur kollar jag så denna finns med innan jag laddar den?

Tacksam för svar!

Comment

du behöver gå in på live eller ladda in den där om du ska ha senaste dashboarden... om du inte redan varit online med din box
                      Okej, Nope har inte varit online med mitt xbox ännu.

Mvh
                      // Greim

Solus lupus - Ensam varg
                      -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

Comment

Öhh är det nån som vet vad huvudstaden i Spanien heter?
                        Last edited by Itchi; 2009-02-18, 19:31.

Comment

Original inlägg av Itchi Visa Inlägg
                          Madrid?
                          iPhone 3G:
                          Svart 16GB
                          Telia Max 25
                          PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
                          SanDisc MS Pro Duo Ultra II
                          4GB
                          Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Original inlägg av freddelajno Visa Inlägg
                            Hejsan.

Hur tar man reda på om den versionen av ett spel är samma version som finns veriferad i t.ex abx360 databasen. Jag har kollat in excelfilen och alla versioner av spelen verkar ha ett visst "serienummer". Men låt säga att jag laddar ner Fallout.3.USA.XBOX360-RUiNS.

Hur kollar jag så denna finns med innan jag laddar den?

Tacksam för svar!
                            det blir svårt, googla och hoppas på att en vänlig själ lagt ut uppgifter om det eller använd dig av uteslutningsmetoden av vilka releaser som släppts och etc. annars får du ladda hem och kolla med abgx360.

Comment

Original inlägg av Itchi Visa Inlägg
                              Ett tips, använd google om du är osäker på saker och ting och behöver svar snabbt speciellt sådana där saker
                              Google is your friend!

Comment

Ett tips, använd google om du är osäker på saker och ting och behöver svar snabbt speciellt sådana där saker
                                Du vet inte var jag vänder mig om jag BARA vill veta vilka realeser som funkar till Xbox???

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X