Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trams flyttat från Fungerande Releaser tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Itchi Visa Inlägg
    Fan grabbar lös detta över Msn eller nåt,ni sabbar ju tråden totalt

(jag gillar oxå det int gör )
    moderator kan radera allt OT, skrev det i ett inlägg lite högre upp. tycker också det ballade ur.. nu har åsikterna legat här några dagar så bara att radera dem. sen måste jag erkänna att det är lätt att hamna OT när man har en annan åsikt och kan förklara den. shit happens.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
      Gears.Of.War.2.NTSC.XBOX360-x360inT regionfri
      det här är ingen fungerande releas! Jag vill inte bråka på något vis men innan releaserna postas här bör de väll vara testade ordentligt + kollade så de inte är nukade på 1 eller annat vis.
      Gears.Of.War.2.SFV.FIX.NTSC.XBOX360-x360inT behövs för att få igång spelet ,eller kunskap om hur man fixar de utan fixen. int21 så fort du ser en releas på någon swe dupe eller dyl slänger du ut dem här. Snälla kolla upp spelen innan är du snäll. Saints Row 2 PAL XBOX360-MRN är bara 1 exempel på din okunnighet. Alla releaser är inte ok lär dig det. Använd denna tråd till spel som verkligen funkar och inget annat. Tack.

Comment

Original inlägg av ORGINALGUBBEN Visa Inlägg
        det här är ingen fungerande releas! Jag vill inte bråka på något vis men innan releaserna postas här bör de väll vara testade ordentligt + kollade så de inte är nukade på 1 eller annat vis.
        Gears.Of.War.2.SFV.FIX.NTSC.XBOX360-x360inT behövs för att få igång spelet ,eller kunskap om hur man fixar de utan fixen. int21 så fort du ser en releas på någon swe dupe eller dyl slänger du ut dem här. Snälla kolla upp spelen innan är du snäll. Saints Row 2 PAL XBOX360-MRN är bara 1 exempel på din okunnighet. Alla releaser är inte ok lär dig det. Använd denna tråd till spel som verkligen funkar och inget annat. Tack.
        Man behöver inte alls Gears.Of.War.2.SFV.FIX.NTSC.XBOX360-x360inT för att det ska funka.. det är bara en sfv-fil..

Comment

hahaha.. gör jag? du är patetisk som kommer hit igen och bråkar om saker du ant. inte förstår dig på. räckte de inte med ban en gång? sfv fixen har inget med spelets funktionalitet att göra. vad är det för fel på MRN releasen nu då? den fungerar utmärkt, men är review copy..

moderator.. rensa upp OT inläggen här.. tack

Comment

Original inlägg av kaTana Visa Inlägg
            Man behöver inte alls Gears.Of.War.2.SFV.FIX.NTSC.XBOX360-x360inT för att det ska funka.. det är bara en sfv-fil..
            ok jag vet inte hur du använder dina filer efter du tankat ner dem! Men jag uppskattar att allt är komplett,i deta faller en bagatell. Men i fallet Saints Row 2 PAL XBOX360-MRN för att ta ett illa exempel på att ha för brådis. De spelet funkar inte online och de ger heller inte max achievements typ 200/1000 ger de. Är det verkligen ett fungerande spel? Releasen låser sig ovanligt mycket åxå.

Comment

hahaha.. gör jag? du är patetisk som kommer hit igen och bråkar om saker du ant. inte förstår dig på. räckte de inte med ban en gång? sfv fixen har inget med spelets funktionalitet att göra. vad är det för fel på MRN releasen nu då? den fungerar utmärkt, men är review copy..

Sluta nu! Om man skall lägga till 5 releaser var gång de släps ett nytt spel. Vad är då meningen med att ha tex en tråd om fungerande releaser? Jag vill inte bråka,bara säga att ta de lite varligt vänta med att säga "de är en fungerande releas"......

Comment

Va då ban?

Comment

Gears.Of.War.2.SFV.FIX.NTSC.XBOX360-x360inT behövs inte nej! Releasen fungerar alldeles utmärkt.

Comment

Original inlägg av Adler Visa Inlägg
                    Gears.Of.War.2.SFV.FIX.NTSC.XBOX360-x360inT behövs inte nej! Releasen fungerar alldeles utmärkt.
                    Jag vet vad en sfv fil är!!!!!!!!!!
                    Jag vet även varför den skall följa releasen !!!!
                    Är allt ok kan man ju fixa en nu själv!!!!!!!!!!!!
                    Men som sagt int21 allt är inte lika enkelt som en sfv fil!
                    ta de lite lugnare är du snäll.

Comment

Vem är det som inte är lugn?
                      Läs inlägg nummer 1. Tråden är till för releaser som fungerar nukade eller ej. Behövs det fixas på något sätt med releasen för att spelet ska fungera så ska det såklart skrivas ihop med releasenamnet.
                      I det här fallet saknas sfv'n som bara har till uppgift att kunna kontrollera att alla rar-filer är kompletta, d.v.s. det är inget som påverkar om releasen fungerar eller ej.
                      Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                      » Xbox360 FAQ

Comment

Jag vet vad en sfv fil är!!!!!!!!!!
                        Jag vet även varför den skall följa releasen !!!!
                        Är allt ok kan man ju fixa en nu själv!!!!!!!!!!!!
                        Men som sagt int21 allt är inte lika enkelt som en sfv fil!
                        ta de lite lugnare är du snäll.
                        woot?
                        PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
                        PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
                        PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

360 JTAG With 500 GB USB External Drive
                        360 JTAG Backup Console
                        360 JTAGable Console

Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

Comment

Exessive use of !!!! signs *Lol*
                          Tur att denhär tråden klipptes loss pg.av massa skitsnack

Om en release är nukad men fungerar efter man patchat den eller lagt till de feelande filerna är den ju fungerande, om gruppen eller kotten som släppte torrentfilen inte skriver info i sin upload är det väl fel på honom inte andra eller hur.

Knappast seriöst tycker jag själv då att inte "TESTA" att packa upp saker o bränna ut efter man packat ned innan man kastar iväg saker för uppladdning.
                          Så nej jag har ingen förståelse för hur vissa filer blir korrupta om man gör rätt från början
                          *Diskröta månne*
                          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Jag laddade hem Dead.Space.PAL.XBOX360-LoCAL, men jag kan inte verifiera den mot onlinedatabasen? Bör jag vara orolig för att spela det här? Kör senaste iXtreme.

Comment

Verifiera? hur menar du....menar du update förfrågan vid första start av spelet? Den uppdateringen är bara lokalt på din 360.
                              Jag har inte haft några som helst problem med varken update eller achivements "what so ever".
                              Har iof bara spelat igenom första kapitlet, och en bit in i andra.

Comment

Original inlägg av Peligroso Visa Inlägg
                                Jag laddade hem Dead.Space.PAL.XBOX360-LoCAL, men jag kan inte verifiera den mot onlinedatabasen? Bör jag vara orolig för att spela det här? Kör senaste iXtreme.
                                du kan inte verifiera eftersom det inte är inlagt än, bara att vänta. spelar du utanför live så är det lugnt, vill du spela på live så invänta att verifiera det för max säkerhet. om du vill vara orolig är upp till dig nu.

Original inlägg av 360RFUN Visa Inlägg
                                Saints.Raw.2.PAL.RETAIL.READ.NFO.XBOX360-DNL

Fungerar bra, med ENG / DE / SPA / IT / FR språk.
                                Svenskt text i spelet dessutom.
                                gamedata verkar vara korrupt på denna, dock så stämmer stealth. chansen är inte stor de görs gamedata checkar då en sådan tar lång tid.. men detta kör man på egen risk.

abgx360 GUI says:
                                Found possible game data corruption starting at 2 different offsets!
                                Possible corruption was found at: 0X00FE1D800 and 0X01003B800

Game CRC = 261AA1F0

Game partition CRC does not match, looks like a bad rip!
                                Stealth was verified but game data wasn't

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X