Ok. Nu ska vi se om jag är med på samma båt. När abgx/Mulleter säger att "Stealth check passed!" etc..Så är det bara att den är patchad rätt? men inte live säker fören den är Verifierad?.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Trams flyttat från Fungerande Releaser tråden
Collapse
X
-
-
Får upp att den inte finns i onlinedatabasen jag.Original inlägg av Itchi Visa Inlägg50_Cent_Blood_On_The_Sand_XBOX360-STRANGE
- Citat
- Flag
Comment
-
vad jag förstår så spelar det inte någon roll. Om du kör utan kabel etc...För alla spel lagras i någon "form/någon stans i lådan
" sen skickas till pytte mjukt (MS)
. Så fort du går online. Men jag kan ha fel!. Bara gissar
Sen tror jag att dom inte bannar via profilen utan mac-adressen.Last edited by SH!Ne; 2009-02-20, 17:12.
- Citat
- Flag
Comment
-
försök få till en större bild är du snäll? går inte att läsaOriginal inlägg av comp00 Visa Inlägg
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
hehehe, yepOriginal inlägg av Swizzy Visa Inläggförsök få till en större bild är du snäll? går inte att läsa
- Citat
- Flag
Comment
-
det där bör du fixa till (359 vinklarna) annars nice
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
det beror på att den inte finns i databasen hellerOriginal inlägg av Morge Visa InläggFår upp att den inte finns i onlinedatabasen jag.
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Swizzy Visa Inläggdet där bör du fixa till (359 vinklarna) annars nice
hmm, ok? men om jag har en Drive Flashad med iExtreme v.1.5 så är det väl strunt samma eller har jag missuppfattat det en smula
- Citat
- Flag
Comment
-
ja, med ixtreme 1.4, 1.5 spelar det ingen roll. lika bra att fixa vinkeln när man ändå kollar imagefilen.Original inlägg av comp00 Visa Inlägghmm, ok? men om jag har en Drive Flashad med iExtreme v.1.5 så är det väl strunt samma eller har jag missuppfattat det en smula
- Citat
- Flag
Comment

Comment