Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny dashboard

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av helvete Visa Inlägg
    bara för säkerhetsskull, om man har flashat, så är det absolut inga problemas att koppla upp sig mot live och uppdatera till det nya dashbordet?
    Undrar jag med. Har inte vågat uppdatera ännu :P

Comment

Liksom har den nya Dashboarden nu ladda ner den offline men det stod att man måste ladda ner Avatar updaten via Live? är det säkert? asså att man inte blir bannad då har liksom spelat Banjo Kazzoie o gears of War 2 osv....

Comment

Original inlägg av helvete Visa Inlägg
        bara för säkerhetsskull, om man har flashat, så är det absolut inga problemas att koppla upp sig mot live och uppdatera till det nya dashbordet?
        Nej så länge man inte är Bannad sen tidigare
        Min privata box som står i bitar på bordet "Testhärket" är inte bannad, flashad med iXtreme 1.4 och tuffade på som den skulle.

Är man bannad innan kommer man inte åt nya Dash då man inte kommer åt internet
        Rätt simpelt eller hur
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Rostad360 Visa Inlägg
          Liksom har den nya Dashboarden nu ladda ner den offline men det stod att man måste ladda ner Avatar updaten via Live? är det säkert? asså att man inte blir bannad då har liksom spelat Banjo Kazzoie o gears of War 2 osv....
          Kör du FELPATCHADE spel ökar risken ja.
          GOW2 verkar vara ett sådant felpatchat så vida någon inte kört en fix på den.

Testa
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Ny video som visar HUR man uppdaterar sin 360 från gamla dash till nya
            http://www.youtube.com/watch?v=_04klUN3uMA

Ber om ursäkt för att den var en timme sen, jag åt Kinamat på en Kinakrog här i närheten
            / Pendragon

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
              Kör du FELPATCHADE spel ökar risken ja.
              GOW2 verkar vara ett sådant felpatchat så vida någon inte kört en fix på den.

Testa
              Hahaha funderar på det :P. Men tänkte liksom eftersom jag ahr en Arcade Xbox 360 så har jag ju ett minneskort och det är på det minneskortet som jag ahr min lie profil och min andra profil som jag ahr spelat Gears och Banjo Kazooie på inte på hårddisken alltså.

med andra ord om jag tar bort mitt minneskort från boxen kan jag då ladda hem avatarerna utan att riskera att bli bannad då jag inte har några saves på hårddisken! ?

Comment

Ingen som vet vart infon lagras, men Testa
                Kan inte gå mer än ått att du får köpa en ny box för att lajva.
                / Pendragon

Comment

<+c4eva> all good and safe, disc checks optimised but same type!
                  1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

Original inlägg av cornan Visa Inlägg
                    Och du hade provversionen av den nya dashboarden sen innan lr?
                    Läs mina tidigare posts i tråden.

Original inlägg av Farhan-87 Visa Inlägg
                    razor1394

Du har alltså den senaste dashboarden? Och dina backups fungerar? IXTREME 1.4?
                    Ja. Ja. Nej men jag har 1.41.

Comment

nån annan som fått RROD i samma veva efter updatering?

Comment

Original inlägg av jwradhe Visa Inlägg
                        nån annan som fått RROD i samma veva efter updatering?
                        Nix. Boxen är från 06. Köpt begagnad.

Comment

Min box är köpt mitten av 07. fick rrod.

Comment

Nu har uppdateringen tankats ner på min maskin. riktigt snygg interface men krångligare än den förra tycker jag. Dessutom är avarterna rent skräp.

Inga tekniska problem är rapportera heller. jag testade att Installera Fallout 3 på hårddisken och det funkade fint.

Comment

Original inlägg av razor1394 Visa Inlägg
                              Läs mina tidigare posts i tråden.

Ja. Ja. Nej men jag har 1.41.
                              1.4 och 1.41 är identiska med skillnaden att 1.41 har fler hastigheter att välja bland och att den har en dashboard fix och read sector fix, i säkerhetssyfte är den detsamma.
                              Last edited by int21; 2008-11-19, 19:24.

Comment

Min lillebror har ljud men ingen bild nu.. han körde också in nxe idag...

Edit: Nu sa han att han råkat ändra till HDTV när han kollade sladden och när han ändrade tillbaka får han ingen bild. Har testat med Y + RT för att återställa men om sladden är fast i HDTV så lär det ju kvitta. Kanske fel på sladden helt enkelt.
                                Last edited by N!klas; 2008-11-19, 19:20.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X