Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny dashboard

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

hur får man den nya uppdateringen.måste ladda hem själv eller sköter det sig självt ? jag har ingen fått i alla fall.

Comment

Original inlägg av saxon29 Visa Inlägg
      hur får man den nya uppdateringen.måste ladda hem själv eller sköter det sig självt ? jag har ingen fått i alla fall.
      Det ska komma upp automatiskt när du ansluter till Live och den ska släppas idag.

Comment

Vi märker när vår i butiken känner för att uppdatera
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

så det kommer att ploppa upp en update nån gång under dagen alltså ?

jag har testat o starta om även testat conection joxx..kommer in på samma gamla vanliga dash.

Comment

Ok!
            Konstigt att min box ville uppdatera dock.. :S

Comment

Jag använde ett trick för att logga in på live igår för att se om jag var bannad. För några minuter sen satte jag på boxen och installerade slutuppdateringen. Fungerar fint änsålänge.

Comment

razor1394

Du har alltså den senaste dashboarden? Och dina backups fungerar? IXTREME 1.4?

Comment

Original inlägg av razor1394 Visa Inlägg
                  Jag använde ett trick för att logga in på live igår för att se om jag var bannad. För några minuter sen satte jag på boxen och installerade slutuppdateringen. Fungerar fint änsålänge.
                  Och du hade provversionen av den nya dashboarden sen innan lr?

Comment

ja kommer ut på live o allt men inte fan kommer de nån update?? fattar fan inget.

Comment

KAstade in min 360 på nätet och körde en Test Xbox LIVE Connection aldeles nyss och då ville den uppdatera, kastade i ett 256Mb minne i maskinen för att ladda ned uppdateringarna på och tutade igång uppdateringen, en blå liten ruta väckte min uppmärksamhet och sedan startade 360n om med en påkostad animation o Voila nya dash officiellt från Ms.

Filmade den o kastade upp den nyss på mitt Youtubekonto: http://www.youtube.com/watch?v=zCHXNoRmzAE

Stoppar man i ett spel och står i spelmenyn o trycker (y) = Gula så kan man köra spelet från disk, installera på HDD eller köra Downloads.

Enjoy.
                      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Kände på mig att det eventuellt kunde bli nåt strul med att lägga in den för tidigt, glad att jag väntade, kopplade upp mig för ett par timmar sen och den frågade om uppdateringen så fort jag loggat in, installationen tog ett par minuter sen var det klart

Ser ju nice ut, tyvär har man ju ett jobb att sköta med så jag får vänta med att gå igenom tills i kväll.

Däremot testade jag dra hem mirrors edge, 99 knights , verkar som att servrarna är lite fullbelastade då det inte funkade först, men till slut fick jag ner dom, skulle ta ner tombraider med, men det var värre. får försöka igen ikväll.

Comment

@Pendragon

Har du en maskin med en samsung-spelare? Kan du isf testa att lägga över en backup på HDD? Hade problem i NXE-previewn att jag fick "Unreadable disc" när jag körde via HDD:n... men funkade ok när man körde direkt via DVD:n, troligen är spelaren på väg att ge upp.

Comment

Original inlägg av POi2 Visa Inlägg
                            @Pendragon

Har du en maskin med en samsung-spelare? Kan du isf testa att lägga över en backup på HDD? Hade problem i NXE-previewn att jag fick "Unreadable disc" när jag körde via HDD:n... men funkade ok när man körde direkt via DVD:n, troligen är spelaren på väg att ge upp.
                            Min privata som står på mitt lödbord i bitar har ne Samsung Ms25a o den fungerade som en klocka

NXE Prewiew ??
                            Jag tycker det är onödigt att ladda ned Demos och lägga på skiva för att sedan lägga på HDD
                            / Pendragon

Comment

nu har ja uppdaterat...funkar fint.

kan man inte koppla in extern disk nu med hjälp av macdrive eller vad de hette o köra spelen därifrån ? för bra för att vara sant antar jag.

Comment

bara för säkerhetsskull, om man har flashat, så är det absolut inga problemas att koppla upp sig mot live och uppdatera till det nya dashbordet?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X