Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 Case mods!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av bleppmasta Visa Inlägg
    Det är händelsevis ingen av er som gjort en guide på hur man moddar handkontrollerna med leds? Är sugen på att göra det men hittar inga bra guider.
    Jag har gjort det!, gå in på http://www.youtube.com/multiviews

Comment

Du menar hur man skruvar upp handkontrollen, löder loss de ytmonterade dioderna o ersätter dessa med kablar ( svart för Gnd o röd för Vcc ) o läder på dioder längre ut i synkringen eller tänkte du på lysdioder under alla knappar ??

Skall ligga lite info om detta om du söker på Swizzys poster o mina :d

annars har du vettiga guider här:
      http://www.llamma.com/xbox360/mods/x...0LED%20Mod.htm

För att räkna ut värdet på motstånden rekomenderar jag denna http://metku.net/index.html?sect=vie...x_eng#parallel
      om du inte känner till Ohms lag

eller omformulerat som
      eller

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ohms_lag
      Last edited by Pendragon; 2009-10-27, 13:09.
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Tackar för alla tips! Ska ta och kika igenom sidorna =o)

Comment

annars kan du lägga till mig på MSN så ska jag försöka förklara för dig hur det går till
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
            annars kan du lägga till mig på MSN så ska jag försöka förklara för dig hur det går till
            MIN VIDEO É FORTFARANDE BEAST!

Comment

Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
              MIN VIDEO É FORTFARANDE BEAST!
              Du vet att din länk går till MultiViews Studio och har inget alls med moddning av 360 koneoller va ?

Stop teh spamming! eller lär dig länka rätt
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                Du vet att din länk går till MultiViews Studio och har inget alls med moddning av 360 koneoller va ?

Stop teh spamming! eller lär dig länka rätt
                Multiviews studios är skapad av mig och jo,, lite längre bak har du ett par xbox 360 mod tutorials...

Comment

Multiviews studios är skapad av mig och jo,, lite längre bak har du ett par xbox 360 mod tutorials...
                  min "kanal" är bara modding ganska få videos men kommer fler. www.youtube.com/user/ALLEWMODZ
                  Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
                  ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

aaah längre ned under uppladdningar i see

Trodde du länkade till en specefik video som var borttagen eller så *ler*

my bad.
                    / Pendragon

Comment

Slipa, slipa, slipaaaaa!

Nu är det dags för primer för att se om det finns nån ojämnhet att fylla i :P

Fläkten snurrar på XD

Och såhär ser den ut me ansiktsplattan

På med primer imorgon,, ska försöka måla den samtidigt!

Comment

Thus teh Volcano boc has seen teh dawn
                        / Pendragon

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                          Thus teh Volcano boc has seen teh dawn
                          Det är inget Casemod men däremot ett Facemod
                          ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Updatering :P
                            Nu har jag grundat men... Det kommer en överraskning i veckan för dom som gillar sånt Lite ojämt på sina ställen men jag är nöjd...

Efter 2 lager primer sent på kvällen

Färdigprimat och med en speciell sprayfärg som kommer på

Comment

Updatering :P
                              Nu har jag grundat men... Det kommer en överraskning i veckan för dom som gillar sånt Lite ojämt på sina ställen men jag är nöjd...

Efter 2 lager primer sent på kvällen

Färdigprimat och med en speciell sprayfärg som kommer på
                              har du täckt rrold knappens ring? men annars najs
                              ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av allewii Visa Inlägg
                                har du täckt rrold knappens ring? men annars najs
                                Nope, tog bort den istället

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X