Original inlägg av Greim
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Xbox 360 Ixtreme 1.5
Collapse
X
-
Okej. Tack, ska kika på det.Original inlägg av Xager Visa InläggHa bara ett skåp med rätt mycket utrymme och några 120mm fläktar som utblås
Såg detta nu i tråden, där det står hur många inlägg jag har gjort, under där: Infractions 0/1 (3). Vad menas med det? Har jag gjort nått brott?
Last edited by Greim; 2009-02-14, 23:01.// Greim
Solus lupus - Ensam varg
-Hellre en natt som varg, än 1000år som får!
- Citat
- Flag
Comment
-
brutit mot reglernaOriginal inlägg av Greim Visa InläggOkej. Tack, ska kika på det.
Såg detta nu i tråden, där det står hur många inlägg jag har gjort, under där: Infractions 0/1 (3). Vad menas med det? Har jag gjort nått brott?

själv har jag haft 0/3 (5) som högst, har nu 0 men fortfarande (5)
, blev bannad när jag nådde 3:e
men men, man lär sig av sina misstag
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Förut innan min 55" LEd TV hade jag en Loewe Credo på 32" CRT ja men bästa som gick att köpa på den tiden!Original inlägg av Greim Visa InläggOkej. Tack, ska kika på det.
Den stog på en Ikea Magiker tv-bänk o i den bänken hade jag monterat 2x fläktar nedtill för inblås av kall luft o 2x fläktar ovantill för utblås av Varmluft som stiger
Magiker består av Tre sektioner om man monterar den rätt och varje sektion hade ett eget batteri av fläktar
Fläktarna drevs på ett externt nätagg som slogs på automagiskt med termostyrning *3* sensorer i varje skåpsdel i ovankant, Elfa is the shitt säger jag bara
" Tidigare slog jag på fläktarna manuellt med en strömställare jag monterae i skåpets framkant men jag var för lat o för sugen på en mer praktisk lösning så det blev en sensor som triggade ett relä vid en viss temperatur
Tror jag ställde in den på 38-40 grader.
Du kanske gjort reklam för andra sidor man kan köpt DVd skivor på eller gått väldigt OfftopicOriginal inlägg av Greim Visa InläggSåg detta nu i tråden, där det står hur många inlägg jag har gjort, under där: Infractions 0/1 (3). Vad menas med det? Har jag gjort nått brott?

Du bör se en kommentar under din profil under kontoinställningar
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Pendragon Visa InläggFörut innan min 55" LEd TV hade jag en Loewe Credo på 32" CRT ja men bästa som gick att köpa på den tiden!
Den stog på en Ikea Magiker tv-bänk o i den bänken hade jag monterat 2x fläktar nedtill för inblås av kall luft o 2x fläktar ovantill för utblås av Varmluft som stiger
Magiker består av Tre sektioner om man monterar den rätt och varje sektion hade ett eget batteri av fläktar
Fläktarna drevs på ett externt nätagg som slogs på automagiskt med termostyrning *3* sensorer i varje skåpsdel i ovankant, Elfa is the shitt säger jag bara
" Tidigare slog jag på fläktarna manuellt med en strömställare jag monterae i skåpets framkant men jag var för lat o för sugen på en mer praktisk lösning så det blev en sensor som triggade ett relä vid en viss temperatur
Tror jag ställde in den på 38-40 grader.
Du kanske gjort reklam för andra sidor man kan köpt DVd skivor på eller gått väldigt Offtopic
Du bör se en kommentar under din profil under kontoinställningar 
Okej. Tackar då har jag ett "HUMM" om hur jag ska göra
Det var det jag tänkte. Jag bröt mot reglerna angående filtret. Men kommer det alltid stå så där eller försvinner det med tiden?
1.Era DL skivor som ni säljer kan man bränna omslag på dom?
2.Är det gröna fodral som följer med om man beställer ett pack eller vanliga fyrkantiga?
3. När man tankar hem spel, visst är det PAL som är bäst att ta hem då?
4. Vet ni någon sida som är mkt bra för xbox covers, som är Swedish?
Tack å bock// Greim
Solus lupus - Ensam varg
- Citat
- Flag
Comment
-
1. Nej, dom är gjorda för att skriva med penna på.Original inlägg av Greim Visa InläggOkej. Tackar då har jag ett "HUMM" om hur jag ska göra
Det var det jag tänkte. Jag bröt mot reglerna angående filtret. Men kommer det alltid stå så där eller försvinner det med tiden?
1.Era DL skivor som ni säljer kan man bränna omslag på dom?
2.Är det gröna fodral som följer med om man beställer ett pack eller vanliga fyrkantiga?
3. När man tankar hem spel, visst är det PAL som är bäst att ta hem då?
4. Vet ni någon sida som är mkt bra för xbox covers, som är Swedish?
Tack å bock
2. 10 och 20 pack är det jewelcase (kvadratiska), vill du ha dvd-fodral så går det också bra att göra här:
Grönt: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=653&xSec=92
Vitt: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=652
3. PAL eller regionsfria NTSC, brukar stå i NFO-filen.
4. Inte för svenska, cdcovers.cc och www.allcdcovers.com funkar bra iaf. Finns svenska ibland om man har tur.iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
Okej, tackar.Original inlägg av Xager Visa Inlägg1. Nej, dom är gjorda för att skriva med penna på.
2. 10 och 20 pack är det jewelcase (kvadratiska), vill du ha dvd-fodral så går det också bra att göra här:
Grönt: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=653&xSec=92
Vitt: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=652
3. PAL eller regionsfria NTSC, brukar stå i NFO-filen.
4. Inte för svenska, cdcovers.cc och www.allcdcovers.com funkar bra iaf. Finns svenska ibland om man har tur.
Det kanske inte finns överhuvudtaget DL skivor som man kan göra omslag på, Synd det.
Okej, Japp DVD fodral jag är ute efter. Schysst med Vitt också. Håller sig inte xbox 360 spelen till det gröna?
Finns så mkt av samma spel att välja på ibland men drar ner NFO-Filen först då för och se om det är Regionsfria NTSC eller PAL.
Annars hittade jag en sida http://www.coversclub.com/Covers-Letter-Xbox360-e.html men jag tyckte den inte var så bra.
Mvh// Greim
Solus lupus - Ensam varg
- Citat
- Flag
Comment
-
Verbatim har full-face printable skivor också, jag har ett 25-p sådana som jag köpte nyligen på auktion (helt oöppnad förpackningOriginal inlägg av Greim Visa InläggOkej, tackar.
Det kanske inte finns överhuvudtaget DL skivor som man kan göra omslag på, Synd det.
Okej, Japp DVD fodral jag är ute efter. Schysst med Vitt också. Håller sig inte xbox 360 spelen till det gröna?
Finns så mkt av samma spel att välja på ibland men drar ner NFO-Filen först då för och se om det är Regionsfria NTSC eller PAL.
Annars hittade jag en sida http://www.coversclub.com/Covers-Letter-Xbox360-e.html men jag tyckte den inte var så bra.
Mvh
) anyhow, om du köper sådana kan du fixa till bild ovanpå
(om jag inte har helt fel så ska du ha en speciell sorts skrivare för sådant? om det inte är Lightscribe skivor?)
och ja, 360 spelen brukar komma i gröna fodral eller silveriga/grå då det är classic varianten av spelen...Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Verbatim Full Face Printable : http://www.psxcare.com/product.php?xProd=941&xSec=60Original inlägg av Swizzy Visa InläggVerbatim har full-face printable skivor också, jag har ett 25-p sådana som jag köpte nyligen på auktion (helt oöppnad förpackning
(om jag inte har helt fel så ska du ha en speciell sorts skrivare för sådant? om det inte är Lightscribe skivor?)
och ja, 360 spelen brukar komma i gröna fodral eller silveriga/grå då det är classic varianten av spelen...
Skriv vad du vill på dessa med tuschpenna eller kasta in i en bläckstråleskrivare som har en kasett som möjliggör utskrift på skivor
Lightscribe är dyrare skivor o kräver att man har en brännare med Lightscribeteknik och är knappt värt mödan
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Swizzy Visa InläggVerbatim har full-face printable skivor också, jag har ett 25-p sådana som jag köpte nyligen på auktion (helt oöppnad förpackning
och ja, 360 spelen brukar komma i gröna fodral eller silveriga/grå då det är classic varianten av spelen...
Okej, Nä Svärfar som ordnar det isf. Han jobbar med sånt. Så jag behöver bara skivorna sen så skickar jag ner det så fixar han riktiga omslag på skivorna samt på dvd fodralen med riktigt papper osv. =)
Man skulle haft hans brännare. Man kan göra 100 omslag åt gången samt att den skriver ut dvd covers samtidigt.
Sen så fixar den allt automatiskt.
Last edited by Greim; 2009-02-18, 13:00.// Greim
Solus lupus - Ensam varg
- Citat
- Flag
Comment
-
Hmmm..Xager sa att dom var gjorda att bara skriva med penna på när jag frågade om det där paketet för 450:-Original inlägg av Pendragon Visa InläggVerbatim Full Face Printable : http://www.psxcare.com/product.php?xProd=941&xSec=60
Skriv vad du vill på dessa med tuschpenna eller kasta in i en bläckstråleskrivare som har en kasett som möjliggör utskrift på skivor
Lightscribe är dyrare skivor o kräver att man har en brännare med Lightscribeteknik och är knappt värt mödan
Vilka är rätt?
Det går att fixa omslag på dom eller inte?
Mvh// Greim
Solus lupus - Ensam varg
- Citat
- Flag
Comment
-
Vissa är Silver Surfade o de har Verbatimloggor mitt på skivan o annat, Fullface Printable printar man på med bläckskrivare.
Vilken du väljer är upp till dig.
Den jag postade länk till är Printable ( Vit ) alla andra är Silver ovansida med loggor o infotext från Verbatim.
Termiska printrootar eller Inkjetrobotar är smutta de med

Last edited by Pendragon; 2009-02-18, 13:22./ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Pendragon Visa InläggVissa är Silver Surfade o de har Verbatimloggor mitt på skivan o annat, Fullface Printable printar man på med bläckskrivare.
Vilken du väljer är upp till dig.
Den jag postade länk till är Printable ( Vit ) alla andra är Silver ovansida med loggor o infotext från Verbatim.
Termiska printrootar eller Inkjetrobotar är smutta de med

Dom där lär juh inte vara billig
// Greim
Solus lupus - Ensam varg
- Citat
- Flag
Comment
-
Det som smakar kostarOriginal inlägg av Greim Visa InläggDom där lär juh inte vara billig
/ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment

Comment