......................................
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
GH Metallica
Collapse
X
-
har du laddat hem den ABGX360 versionen MED Wave 3 video partitionen?
Vad är det för spel, och vilken release av spelet du försöker att verifiera?Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
om du läser på skärmen så ser du vad det är för spel . FFS USE YOUR EYES DUDE (trollin since 98)Original inlägg av Swizzy Visa Inlägghar du laddat hem den ABGX360 versionen MED Wave 3 video partitionen?
Vad är det för spel, och vilken release av spelet du försöker att verifiera?
- Citat
- Flag
Comment
-
Easy cowboy..PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB
360 JTAG With 500 GB USB External Drive
360 JTAG Backup Console
360 JTAGable Console
Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)
- Citat
- Flag
Comment
-
Så ja nu är boxen flashad till 1,6 av psx....
Jäkligt klantigt av mig att låta Pure skivan ligga i så nu är den kastad av er fick jag höra enligt telefonisten.
Provad Bionic även om DMI var lite halvt så fungerade det. Ska testa med de andra. Så om jag har förstått det hela rätt så ska man inte gå in & hämta patch alls ang en del spel ifrån http://360patches.com/index.php?action=downloads eller hur?
- Citat
- Flag
Comment
-
Du behöver aldrig patcha ett spel med dessa filerna om du kör den i ABGX360 och har dom settings som Int21 skrivigt om i den här tråden: http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=35639
har du dom settingsen som nämns där kommer den automatiskt fixa alla fel som uppstår, om den inte går igenom ändå så är den helt enkelt inte bra att köra medGoogle is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
att den inte fixar denna är för att du saknar wave 3 partitionen i din abgx360 katalog. om du laddar hem versionen jag länkade till i inlägg nummer 2 så är den med, annars kan du tanka hem den separat via livesäkerhetstråden men glöm inte att köra install_wave3.ini efter du packat upp den. när du har wave 3 kommer du kunna fixa spelet.Original inlägg av gnuttes Visa Inlägg
om du har massa wave 3 spel som du patchat om till wave 2 så kommer inte dessa starta med ixtreme 1.6 utan du måste spara ner backupen på hårddisken med imgburn, köra abgx360 på det och fixa det för att sedan bränna det igen.
- Citat
- Flag
Comment
-
Ok tackar, har lyckats få igång 2st, men det verkar som om abgx360A databas mm är nere eller nåt för den grejar inte att kolla men inga korrupta filer eller nåt sånt bara autofix som inte vill vara med men spelen verkar fungerar. Jupp har installerat wave3 filen
- Citat
- Flag
Comment
-
databasen är inte nere. posta ett screenshot eller log. sätt output till html och klistra in resultatet här om du inte vet hur man kopierar text i terminalfönstret.Original inlägg av gnuttes Visa InläggOk tackar, har lyckats få igång 2st, men det verkar som om abgx360A databas mm är nere eller nåt för den grejar inte att kolla men inga korrupta filer eller nåt sånt bara autofix som inte vill vara med men spelen verkar fungerar. Jupp har installerat wave3 filen
- Citat
- Flag
Comment
-
[QUOTE=gnuttes;209892]kanske en dum fråga, men måste ställas. har du kryssat i disable online functions under options? den laddar ju ner ini filen den behöver, vilket är konstigt. får du samma fel om du kör den en gång till efter?
Bild borttagen på gnuttes begäran.
/Pendragon på Hansis konto
- Citat
- Flag
Comment

Comment