Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bränna spel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Har löst mitt problem de va skivorna

Comment

hej jag har en fråga till er
      när jag bränner ner spel så säger mitt X-Box 360 att jag ska rengöra skivan efter ett tag och jag använder ImgBurn och dvd+r dl
      och ska man ställa in ImgBurn för att spela dom här cd eller? och hur ska man ställa in då finns det någon sida där man kan se hur man ska göra lars

Comment

hej jag har en fråga till er om man ska bränna xbox 360 spel som är på 8,13 GB och har fixat 8x dvd+r DL
        och är det något program man ska ha för kunna brännan hanterar bränning av Dual layer använder ImgBurn men det gå ju bra att bränna ner det men sen när man ska spela så säger mitt X-Box 360 att jag ska rengöra skivan efter ett tag så nu fråga jag er är det något program man ska ha för bränna ner spelet

Comment

Original inlägg av grov35 Visa Inlägg
          hej jag har en fråga till er om man ska bränna xbox 360 spel som är på 8,13 GB och har fixat 8x dvd+r DL
          och är det något program man ska ha för kunna brännan hanterar och bränning av Dual layer använder ImgBurn men det gå ju bra att bränna ner det men sen när man ska spela så säger mitt X-Box 360 att jag ska rengöra skivan efter ett tag så nu fråga jag er är det något program man ska ha för bränna ner spelet
          Vet inte vilka program andra använt, men hur funkar nero?
          Last edited by Hansi; 2016-05-23, 11:15. Anledning: blivit något skräp i citatet, tog bort

Comment

Original inlägg av hante Visa Inlägg
            När jag verifierar i abgx360:
            -------------------------------------------------------------------------------
            \\//\\//\\//\\// _ |_ _ \ \/ /_ _ _ \\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\
            //\\//\\//\\//\\ (_||_)(_|/ /\ \_||_ | | //\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//
            ------------------------_|------_||_||_|--v1.0.1-------[http://abgx360.net]----
            Checking for updates to GameNameLookup.csv and abgx360.dat...
            Server file GameNameLookup.csv no newer than local file - not retrieving
            Server file abgx360.dat no newer than local file - not retrieving
            Checking Game
            ISO: "HL-DT-ST DVD-RW GSA-H60L DC07 (E"
            Layerbreak: 1913760
            Size: 7838695424 bytes (SplitVid 3rd wave)
            ERROR: Unrecoverable read error while reading HL-DT-ST DVD-RW GSA-H60L DC07 (E (Unrecognized Sense Error: 03/10/90), checking the root sector failed!
            Checking SS
            Timestamp of Authoring: 2009/05/04 00:00:00
            Timestamp of Mastering: 2009/07/30 18:34:35
            SS CRC = DD8EC70C (RawSS = 99E721BE)
            SS Media ID: B5D3D9BA90C80F73F6A7B699-152AB680
            SS media id could not be compared to the Xex
            Checking DMI
            Timestamp of Authoring: 2009/05/04 00:00:00 (matches SS)
            DMI CRC = 32330D5B
            DMI Media ID: B5D3D9BA90C80F73F6A7B699-152AB680
            DMI media id could not be compared to the Xex
            Checking PFI
            PFI CRC = 2A4CCBD3
            PFI matches known data (3rd wave - requires iXtreme v1.51 or later)
            Video partition found
            Video CRC = 0E58FB9D (V0 = CF942E7B, V1 = 4809B37A)
            Video partition matches known data (3rd wave - requires iXtreme v1.51 or later)
            Stealth status is uncertain
            Starting Verification
            One or more CRC requirements for Verification were not met, cannot continue
            Verification failed
            Hur har det gått?
            Google vet allt

Comment

Original inlägg av Muck-it Visa Inlägg
              Hur har det gått?
              http://forum.psxcare.com/support/sho...773#post217773 <--- läs det inlägget, högst upp på sida 2
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                http://forum.psxcare.com/support/sho...773#post217773 <--- läs det inlägget, högst upp på sida 2
                Tack ska göra det
                Google vet allt

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X