Någon som vet om det finns risk för att man får den nya oflashbara liteonläsaren om man köper en konsol nu. eller har den inte kommit till SVERIGE?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nya liteon
Collapse
X
-
Det finns risk för det ja, vill du vara säker på att du får en flashbard köper du färdig flashad
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
-
Psx hade fått in en oflashbar drive de kommer nog finnas i alla nya boxar framöverOriginal inlägg av Swizzy Visa InläggDet finns risk för det ja, vill du vara säker på att du får en flashbard köper du färdig flashad
Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
- Citat
- Flag
Comment
-
japp, det är bara en tidsfråga innan C4eva & company knäcker den nya liteon driven
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
jag har fått det några gånger tidigare för ett tag sedan när jag skulle skriva inlägg... men det är väldigt sällan...Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Tror du den finns på en elite där MFR datumet is : 30 augusti 2009 ? Jag har en men inte säker på vilken det är.Original inlägg av allewii Visa InläggPsx hade fått in en oflashbar drive de kommer nog finnas i alla nya boxar framöver
- Citat
- Flag
Comment
-
Japp jag kan inte alltid skapa nya trådar jag heller.Original inlägg av int21 Visa Inläggdenna tråd var skapad för 20min sen.. jag har försökt skapa en tråd i över en timme och kommer bara till något cgi fel.. någon annan som har det problemet? inte första gången!/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Samma här:POriginal inlägg av Pendragon Visa InläggJapp jag kan inte alltid skapa nya trådar jag heller.Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag flashade en elite igår med mfr 2009-07-27 och i den satt en 83850c med tillverkningsdatum juli 2009.Original inlägg av Benzema Visa InläggÄr det inte så att MFR datumet alltid är en månad senare än dvd driven ?
Om Xbox MFR datumet är 2009-08-30 så borde väl driven vara gjord i Juli ?
- Citat
- Flag
Comment
-
har också haft problem me att starta trådar ibland. har även haft problem me att sidan varit grymt seg, har inte kunnat gå in på vissa trådar elr ändrat sida utan att de lägger av för migOriginal inlägg av int21 Visa Inläggdenna tråd var skapad för 20min sen.. jag har försökt skapa en tråd i över en timme och kommer bara till något cgi fel.. någon annan som har det problemet? inte första gången!
sigpic
- Citat
- Flag
Comment
-
Prova starta en tråd med ärende "test" och bara ordet "test" i texten om det blir cgifel. Då brukar det gå att spara. Sedan kan man redigera tråden utan problem.
Har inte hittat orsaken till cgifelet sist, har provat optimera/reparera databaser samt ändra antalet tillgängliga php-processer, tycker väl det går lite bättre nu men inte perfekt.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Japp de nya spelarna har dykt upp som sagt. Fick en 93450c till mig idag för första gången. Var ju bara att montera ihop Xbox:en igen. Inte någon idé att prova läsa ur den. Som tur var hade jag redan förvanad kunden om att jag med största sannorlikhet inte skulle kunna flasha hans Xbox som var gjord 2009-09-18. Så han vart inte ens särkilt besviken. Vi får se hur lång eller om det ens kommer något hack till den här nya drivern. Förmodligen lär den ju dock knäckas. C4EVA och grabbarna verkar ju rätt haja på hur man löser upp knuterna som MS knyter.
- Citat
- Flag
Comment

Comment