Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya liteon

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nya liteon

Någon som vet om det finns risk för att man får den nya oflashbara liteonläsaren om man köper en konsol nu. eller har den inte kommit till SVERIGE?

Det finns risk för det ja, vill du vara säker på att du får en flashbard köper du färdig flashad
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Det finns risk för det ja, vill du vara säker på att du får en flashbard köper du färdig flashad
      Psx hade fått in en oflashbar drive de kommer nog finnas i alla nya boxar framöver
      Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
      ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Nu var min tanke att köpa på mig ett antal och flasha för att sedan sälja när dom blir allt svårare att få tag i =) men det är klart dom knäcker väl den med inom kort skulle jag tro

Comment

japp, det är bara en tidsfråga innan C4eva & company knäcker den nya liteon driven
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

denna tråd var skapad för 20min sen.. jag har försökt skapa en tråd i över en timme och kommer bara till något cgi fel.. någon annan som har det problemet? inte första gången!

Comment

jag har fått det några gånger tidigare för ett tag sedan när jag skulle skriva inlägg... men det är väldigt sällan...
              Google is your friend!

Comment

Original inlägg av allewii Visa Inlägg
                Psx hade fått in en oflashbar drive de kommer nog finnas i alla nya boxar framöver
                Tror du den finns på en elite där MFR datumet is : 30 augusti 2009 ? Jag har en men inte säker på vilken det är.

Comment

Är det inte så att MFR datumet alltid är en månad senare än dvd driven ?

Om Xbox MFR datumet är 2009-08-30 så borde väl driven vara gjord i Juli ?

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                    denna tråd var skapad för 20min sen.. jag har försökt skapa en tråd i över en timme och kommer bara till något cgi fel.. någon annan som har det problemet? inte första gången!
                    Japp jag kan inte alltid skapa nya trådar jag heller.
                    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                      Japp jag kan inte alltid skapa nya trådar jag heller.
                      Samma här:P
                      Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
                      ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
                        Är det inte så att MFR datumet alltid är en månad senare än dvd driven ?

Om Xbox MFR datumet är 2009-08-30 så borde väl driven vara gjord i Juli ?
                        Jag flashade en elite igår med mfr 2009-07-27 och i den satt en 83850c med tillverkningsdatum juli 2009.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                          har också haft problem me att starta trådar ibland. har även haft problem me att sidan varit grymt seg, har inte kunnat gå in på vissa trådar elr ändrat sida utan att de lägger av för mig
                          sigpic

Comment

Prova starta en tråd med ärende "test" och bara ordet "test" i texten om det blir cgifel. Då brukar det gå att spara. Sedan kan man redigera tråden utan problem.

Har inte hittat orsaken till cgifelet sist, har provat optimera/reparera databaser samt ändra antalet tillgängliga php-processer, tycker väl det går lite bättre nu men inte perfekt.
                            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Japp de nya spelarna har dykt upp som sagt. Fick en 93450c till mig idag för första gången. Var ju bara att montera ihop Xbox:en igen. Inte någon idé att prova läsa ur den. Som tur var hade jag redan förvanad kunden om att jag med största sannorlikhet inte skulle kunna flasha hans Xbox som var gjord 2009-09-18. Så han vart inte ens särkilt besviken. Vi får se hur lång eller om det ens kommer något hack till den här nya drivern. Förmodligen lär den ju dock knäckas. C4EVA och grabbarna verkar ju rätt haja på hur man löser upp knuterna som MS knyter.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X