Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
det är snarare du som är dum just nu, ta en rast från forumet är du snäll, kanske springa ett par varv runt huset du sitter i?
Men kaan den inte släppas nu . SNÄLLA JAG BER GUD ATT HAN SKA SLÄPPA DEN , PLEASE. JAG SITTER HEMMA OCH SER HUR ANDRA SPELAR MF 2 OCH SNART ÄR VÄL ASSASSINS CREED 2 UTE .
CREED TILL C4EVA OM HAN SLÄPPER DEN SNART . HELST INOM EN VECKA ELLER INOM EN MINUT SNÄLLA , JAG SITTER HEMMA OCH SLÅR MITT HUVUD I VÄGGEN FÖR DIN SKULL C4EVA. OM DU SER DET HÄR SNÄLLA , SLÄPP SKITEN . XBOX LIVE KAN DRA ÅT SKOGEN . JAG VILL SPELA XBOX 360 JUST NU INNAN JAG BLIR GALEN !
Har inga pengar...men Fw 1.61 vill du HA Grattis ja...Såna som du finns det gott om i det här landet....Själv har jag 2 st xboxar med olika läsare å tänkte köpa en 3:e med den nya Liteonläsaren...
Ge inte Benzema några smarta och högst sanna tricks på hur man får igång spelen! Med den rent våldsamt taskiga attityden kan han gott vänta på iXtreme 1.61, som jag hoppas på just i det här fallet aldrig ska anlända på en dator nära honom...
Och Worms Activate.iso funkar perfekt på LiteOn med iXtreme 1.6. Du måste ha fått något om bakfoten där. iXtreme 1.51 för LiteOn funkar dock inte på Wave 4 spel vilket var tanken när det släpptes.
Har inga pengar...men Fw 1.61 vill du HA Grattis ja...Såna som du finns det gott om i det här landet....Själv har jag 2 st xboxar med olika läsare å tänkte köpa en 3:e med den nya Liteonläsaren...
Nej nej , om jag kände honom eller säg honom skulle jag gett han pengar direkt
Ge inte Benzema några smarta och högst sanna tricks på hur man får igång spelen! Med den rent våldsamt taskiga attityden kan han gott vänta på iXtreme 1.61 som jag hoppas för just i det här fallet aldrig ska anlända på en dator nära honom..
Och Worms Activate.iso funkar perfekt på LiteOn med iXtreme 1.6. Du måste ha fått något om bakfoten där. iXtreme 1.51 för LiteOn funkar dock inte på Wave 4 spel vilket var tanken när det släpptes.
Kanske jag som brännde ut skivan fel....uhm ska prova igen då!!!Tack Svantesson666 för svaret...men att patcha om spelen innan var ju hur enkelt som helst å fungerar perfekt!!
Comment