Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

inget nytt ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

swizzy, dont feed the troll.. let it die.

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      det är snarare du som är dum just nu, ta en rast från forumet är du snäll, kanske springa ett par varv runt huset du sitter i?

Men kaan den inte släppas nu . SNÄLLA JAG BER GUD ATT HAN SKA SLÄPPA DEN , PLEASE. JAG SITTER HEMMA OCH SER HUR ANDRA SPELAR MF 2 OCH SNART ÄR VÄL ASSASSINS CREED 2 UTE .

CREED TILL C4EVA OM HAN SLÄPPER DEN SNART . HELST INOM EN VECKA ELLER INOM EN MINUT SNÄLLA , JAG SITTER HEMMA OCH SLÅR MITT HUVUD I VÄGGEN FÖR DIN SKULL C4EVA. OM DU SER DET HÄR SNÄLLA , SLÄPP SKITEN . XBOX LIVE KAN DRA ÅT SKOGEN . JAG VILL SPELA XBOX 360 JUST NU INNAN JAG BLIR GALEN !
      Last edited by Benzema; 2009-11-10, 01:10.

Comment

bränn ut Activate.iso och kör om du vill köra nu, behöver inte vänta på 1.61
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          bränn ut Activate.iso och kör om du vill köra nu, behöver inte vänta på 1.61
          Jag har hört att spelet brukar lagga om man just kör det tricket.

Comment

Swizzy Activate.iso fungerar ju inte med Liteon...Patchade om Tekken 6 till Wave 3 istället å det fungerar perfekt...

Comment

Original inlägg av Worms Visa Inlägg
              Swizzy Activate.iso fungerar ju inte med Liteon...Patchade om Tekken 6 till Wave 3 istället å det fungerar perfekt...
              va? activate.iso fungerar fint till lite-on, den startade modern warfare 2 utan problem.

Comment

Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
                Jag har hört att spelet brukar lagga om man just kör det tricket.
                det stämmer inte, det påverkar inte spelet ett dugg, då den bara tar bort video-checken och inte har någon annan funktion alls.

Comment

Har inga pengar...men Fw 1.61 vill du HA Grattis ja...Såna som du finns det gott om i det här landet....Själv har jag 2 st xboxar med olika läsare å tänkte köpa en 3:e med den nya Liteonläsaren...

Comment

Ge inte Benzema några smarta och högst sanna tricks på hur man får igång spelen! Med den rent våldsamt taskiga attityden kan han gott vänta på iXtreme 1.61, som jag hoppas på just i det här fallet aldrig ska anlända på en dator nära honom...

Och Worms Activate.iso funkar perfekt på LiteOn med iXtreme 1.6. Du måste ha fått något om bakfoten där. iXtreme 1.51 för LiteOn funkar dock inte på Wave 4 spel vilket var tanken när det släpptes.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                      det stämmer inte, det påverkar inte spelet ett dugg, då den bara tar bort video-checken och inte har någon annan funktion alls.
                      tar den inte bort hela checken int? asså hela stealth checken, skippar den så att säga...
                      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Worms Visa Inlägg
                        Har inga pengar...men Fw 1.61 vill du HA Grattis ja...Såna som du finns det gott om i det här landet....Själv har jag 2 st xboxar med olika läsare å tänkte köpa en 3:e med den nya Liteonläsaren...

Nej nej , om jag kände honom eller säg honom skulle jag gett han pengar direkt

Comment

Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
                          Ge inte Benzema några smarta och högst sanna tricks på hur man får igång spelen! Med den rent våldsamt taskiga attityden kan han gott vänta på iXtreme 1.61 som jag hoppas för just i det här fallet aldrig ska anlända på en dator nära honom..
                          Och Worms Activate.iso funkar perfekt på LiteOn med iXtreme 1.6. Du måste ha fått något om bakfoten där. iXtreme 1.51 för LiteOn funkar dock inte på Wave 4 spel vilket var tanken när det släpptes.

Tyst du.

Comment

Kanske jag som brännde ut skivan fel....uhm ska prova igen då!!!Tack Svantesson666 för svaret...men att patcha om spelen innan var ju hur enkelt som helst å fungerar perfekt!!

Comment

Nej, om man skulle sova lite mer inatt kanske? fortsätter med scriptet imorrn, blev lite errors och alla mina PHP experter har loggat ut
                              Google is your friend!

Comment

Vad menas med det här ?

http://ja.pastebin.ca/1662740

Liteon realesed in 10 min !!!!! wtf ere bluff eller ?

hoppas inte det !

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X