Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny Firmware på väg

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• xepez, jag rekommenderar att du scrollar upp och läser

Comment

• du kan kopiera spelet med hjälp av IMGBurn och lägga på datorn, sedan patcha om det korrekt sedan bränna... ja... men det fungerar bara med backups (brända spel), annars måste man ha special program typ...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Jag förstår inte det här. Varför kostar det så mycket att flasha sin xbox 360 på psxcare när den nya Lite touch kommer ut ? 700 kr ?

Och behöver jag löda min xbox 360 ?

Comment

• Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
          Jag förstår inte det här. Varför kostar det så mycket att flasha sin xbox 360 på psxcare när den nya Lite touch kommer ut ? 700 kr ?

för att den är krångligare att flasha än tidigare varianter. nej, men läsaren.

Comment

Jag förstår inte det här. Varför kostar det så mycket att flasha sin xbox 360 på psxcare när den nya Lite touch kommer ut ? 700 kr ?

mer jobb = mer tid spenderat på att utföra arbetet = högre utgifter för bolaget = högre priser för kunden
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Det är inte lite touch i sig som kommer kosta 700:- att flasha, den kommer kosta 400:- att flasha på alla drivar förutom de nyare varianterna av lite-on som kräver en del extra meck innan dom släpper ifrån sig sin unika nyckel så att man kan flasha om dom.

Och innan lite touch är släppt till dessa lite-on måste vi efter urläsningen montera en äldre dvdläsare, så då tillkommer c:a 500:- för den.
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                Det är inte lite touch i sig som kommer kosta 700:- att flasha, den kommer kosta 400:- att flasha på alla drivar förutom de nyare varianterna av lite-on som kräver en del extra meck innan dom släpper ifrån sig sin unika nyckel så att man kan flasha om dom.

Och innan lite touch är släppt till dessa lite-on måste vi efter urläsningen montera en äldre dvdläsare, så då tillkommer c:a 500:- för den.

Ahaaaaaaaa Tack , du menar att det kommer kosta 400 kr för dem som har dem äldre drivarna när LT kommer ut ? ( drivar som inte är 9xx och 8***v2 ) 400 kr allt complete ?

Comment

Ahaaaaaaaa Tack , du menar att det kommer kosta 400 kr för dem som har dem äldre drivarna när LT kommer ut ? ( drivar som inte är 9xx och 8***v2 ) 400 kr allt complete ?
                  Japp, det som bestämmer priset är ju vad konkurrenterna tar samt hur mycket jobb det är att flasha samt om det krävs ny hårdvara eller inte.
                  Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Japp, det som bestämmer priset är ju vad konkurrenterna tar samt hur mycket jobb det är att flasha samt om det krävs ny hårdvara eller inte.
                    Okej men jag tycker ni ändå ska sänka priset med 50 kr.

Comment

Så vad du säger är att det nu finns ett sätt att läsa ut nyckeln från de nya boxarna?

Comment

• Original inlägg av bleppmasta Visa Inlägg
                        Så vad du säger är att det nu finns ett sätt att läsa ut nyckeln från de nya boxarna?
                        Ja, och det går även att trycka in iXtreme 1.6 i dom.

Comment

• 359 vinkeln. Kör man ett sånt spel i abgx idag så vill den patcha om spelet. Menar du att det är samma procedur som för iextreme <1.4? dvs att i.extreme LT inte patchar den automatiskt? Tack för svaret ang splitvid swizzy.

Låter som ett tungt jobb att bränna om allt men det är väl smällar man får ta.
                          Last edited by Lynx; 2009-12-02, 10:28.
                          "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

• Original inlägg av Lynx Visa Inlägg
                            359 vinkeln. Kör man ett sånt spel i abgx idag så vill den patcha om spelet. Menar du att det är samma procedur som för iextreme <1.4? dvs att i.extreme LT inte patchar den automatiskt? Tack för svaret ang splitvid swizzy.

359 vinkeln lär nog inte kollas av LT tyvärr. ha för vana att använda autofix 359 i abgx360.

Comment

• Original inlägg av Lynx Visa Inlägg
                              359 vinkeln. Kör man ett sånt spel i abgx idag så vill den patcha om spelet. Menar du att det är samma procedur som för iextreme <1.4? dvs att i.extreme LT inte patchar den automatiskt? Tack för svaret ang splitvid swizzy.

du får bränna om dom spelen som inte har splitvid/359 vinklarna om det är så att du vill ha live säkra spel, jag tror inte att något av dessa påverkar om spelet kommer starta eller ej, men jag är inte säker på om det påverkar detta eller ej... personligen får jag bränna om 13 spel, pga splitvid >_<
                              Google is your friend!

Comment

• Hej

Kan man på något sätt i abgx360 fönstret se att 359 vinklarna är korrekta? Eller gäller det bara att man ställer in det rätt i programmet innan man kontrollerar spelet?

//immer

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X