Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny Firmware på väg

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jag har precis köpt en xbox 360 elite med ixtreme 1.6 på psxcare. Bör jag avvakta med att spela live? Är rätt ny på området men det är väl så jag tolkar denna tråd. På psxcares hemsida står det "Kan eventuellt bli problem med nya spel eller XBOX LIVE pga modifierad firmware, men INGA kunder har ännu rapporterat några problem."

Comment

• Original inlägg av aos08 Visa Inlägg
      Jag har precis köpt en xbox 360 elite med ixtreme 1.6 på psxcare. Bör jag avvakta med att spela live? Är rätt ny på området men det är väl så jag tolkar denna tråd. På psxcares hemsida står det "Kan eventuellt bli problem med nya spel eller XBOX LIVE pga modifierad firmware, men INGA kunder har ännu rapporterat några problem."
      Det är smartast att inte koppla upp sig på live än. Du kommer nästan garanterat att bli bannad då.

Comment

• Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
        Jaja sådär sa du ju för 3 månader sedan också. Måste man säga "snart snart" när den aldrig kommer ut. Dem kan väl ha hållt de hemligt tills dem vet när dem ska släppa den. Inte stressa sönder folk. Skitdåligt , faktiskt.

Men tack att dem jobbar på det .
        hur kan man bli stressad av en sådan sak? lägg energin på andra saker, den kommer när den kommer..

Comment

• Original inlägg av aos08 Visa Inlägg
          Jag har precis köpt en xbox 360 elite med ixtreme 1.6 på psxcare. Bör jag avvakta med att spela live? Är rätt ny på området men det är väl så jag tolkar denna tråd. På psxcares hemsida står det "Kan eventuellt bli problem med nya spel eller XBOX LIVE pga modifierad firmware, men INGA kunder har ännu rapporterat några problem."
          Har inte hunnit uppdatera all information på hemsidan ännu, det är på gång...

EDIT: Fixat :-)
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• eftersom ms inte verkar kunna se ixtreme rakt av utan hur den beter sig så skulle jag avvakta med live till den nya lite touch firmwaren är ute. eftersom lite touch firmwaren blir ännu mer försenad pga av att värden skiljer sig pga av vilken media man använder i den så kan man ju dra samma slutsats för ixtreme, att detta kan vara en faktor ms kollat.. vänta och se.

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
              BRA!! dom står upp för att vi inte ska behöva betala massa pengar för att få Firmwaren!
              det har väl stått rätt länge i #fw att man inte ska behöva betala/donera för nya firmwares.. eller har ni missat det? team jungle historian är bara sedd från ett håll, hade varit skoj med någon annans synvinkel på det hela.. men men.. allt verkar vara som förr, gratis.

Comment

• Dum fråga kanske men man ska fortfarande köra med samma layerbreak när man bränner skivorna?

Ha det

Comment

• Original inlägg av immer Visa Inlägg
                  Dum fråga kanske men man ska fortfarande köra med samma layerbreak när man bränner skivorna?

Ha det
                  svar ja.

Comment

• Har den äntligen kommit ut?
                    Sry, men har inte tid att följa uppdateringarna :S

Comment

• Original inlägg av Darippsta Visa Inlägg
                      Har den äntligen kommit ut?
                      Sry, men har inte tid att följa uppdateringarna :S
                      Nej dom har lite problems

Issues with non-verb media, more performance data, more code, more testing.
                      Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
                      ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

• kom igen kan dem inte bli klara med LT snart :/ kommer förmodligen att få Call of DuTy MW2 i julklapp, vill kunna spela online direkt då :/

Comment

• om du får det i julklapp, borde du få original? i så fall kan du köra på en ny omodifierad box
                          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• men det har jag ingen :/

Comment

• vad har du för spelare i din 360? du kan återställa och köra original på den, jag testade att köra syrrans box återställd på live tidigare, fortfarande inte bannad på den
                              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• lite-on med ixtreme 1.5

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X