Jag kör verbatim skivor med samsung brännare och det brukar alltid funka vid bränning. Disc error, varför skulle det uppstå??? har någon testat och är det möjligt att göra om wave 4 till wave 2 för att spela på 1,4 iextreme?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Wave 4 spel --->Wave 2
Collapse
X
-
Äldre mjukvaror cashar fel o läser sämre, många uppdateringar medför även fixar mot sånt.Original inlägg av expert008 Visa InläggJag kör verbatim skivor med samsung brännare och det brukar alltid funka vid bränning. Disc error, varför skulle det uppstå??? har någon testat och är det möjligt att göra om wave 4 till wave 2 för att spela på 1,4 iextreme?
Personligen skulle jag aldrig backa en mjukvara när det är bättre att köra eller vänta på nyare mjukvaror
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Har du ens läst vad jag skrivit? Jag har Ixtreme 1.4 och ja det funkar.Original inlägg av expert008 Visa InläggJag kör verbatim skivor med samsung brännare och det brukar alltid funka vid bränning. Disc error, varför skulle det uppstå??? har någon testat och är det möjligt att göra om wave 4 till wave 2 för att spela på 1,4 iextreme?
- Citat
- Flag
Comment
-
Nej, det fungerar INTE på 1.6, däremot har 1.6 activate.iso
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Det fungerar på 1.6. Har själv testat det.Original inlägg av svanfors Visa Inläggfunkar detta även på version 1.6?
Gör precis som han skrev med undantaget att du tar "wave 3" istället för "wave 2", för 1.6 ska tydligen inte kunna ta spel som är fulpatchade till wave 2.i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?
- Citat
- Flag
Comment
-
ok, tack för infon ndrangheta, vad jag förstod av informationen av Firmwaren när den släpptes skulle den inte kunna starta spel man fulpatchat på detta vis, det står även i programmets information att det inte ska fungera med 1.6... kul iaf att du fick det att fungera och tack för att du kom med den informationen tills oss som inte håller på med sådant där skit, och dom som vill göra det för att dom inte orkar vänta på iXtreme LT
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
Stod det verkligen så i infon? trodde bara att det rörde sig om spel som var fulpatchade till wave 2. Läste samma sak i programmets info, konstigt att det funkar ändå...
Är onödigt om man planerar på att uppgradera till LT senare, men jag tror att många som använder programmet redan är bannade och inte har några planer på att uppgradera sin fw, och är för bekväma (lata) för att använda activate.isoi orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?
- Citat
- Flag
Comment
-
Finns flera lösningar.
Du kan uppgradera till 1.6 o använda activate.iso skivan.
Eller så kan du vänta på ixtreme LT. (säkrast o bäst alternativ)
Och ett tredje alternativ är att göra som första posten i den här tråden, fast det är ett jättebra sätt att bli bannad om du inte redan är det, så det borde du bara göra om du skiter i live eller är bannadi orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?
- Citat
- Flag
Comment
-
Den gör så Ixtreme skiter i alla checkar så den bootar wave 4Original inlägg av Solex Visa InläggKör inte live Vad är activ.iso är det någon ints grej som man kör en gång eller måste man köra den varje gång
Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
- Citat
- Flag
Comment
-
bästa är att vänta på iXtreme LT, den borde dyka upp när som helstOriginal inlägg av Solex Visa InläggVad är activ.iso är det någon ints grej som man kör en gång eller måste man köra den varje gång
Har prylar så jag kan flasha om mitt xbox lätt och skiter i live
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
1.
activate.iso är en fil som du bränner på en skiva (se swizzys guide)
Och den gör så att xboxen bootar utan stealthcheckar och därför kan man spela t.ex wave 4 på ixtreme 1.6. Skivan måste stoppas i varje gång innan man ska spela ett wave 4 spel.
2.
Nej Lite-on går inte att återställa.i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?
- Citat
- Flag
Comment

Comment