Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wave 4 spel --->Wave 2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag kör verbatim skivor med samsung brännare och det brukar alltid funka vid bränning. Disc error, varför skulle det uppstå??? har någon testat och är det möjligt att göra om wave 4 till wave 2 för att spela på 1,4 iextreme?

Comment

Original inlägg av expert008 Visa Inlägg
      Jag kör verbatim skivor med samsung brännare och det brukar alltid funka vid bränning. Disc error, varför skulle det uppstå??? har någon testat och är det möjligt att göra om wave 4 till wave 2 för att spela på 1,4 iextreme?
      Äldre mjukvaror cashar fel o läser sämre, många uppdateringar medför även fixar mot sånt.
      Personligen skulle jag aldrig backa en mjukvara när det är bättre att köra eller vänta på nyare mjukvaror
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av expert008 Visa Inlägg
        Har du ens läst vad jag skrivit? Jag har Ixtreme 1.4 och ja det funkar.

Comment

funkar detta även på version 1.6?
          |Xbox|
          |Xenium Ice|
          |80 GiB HDD|
          |Xlink: svanfors|

Comment

Nej, det fungerar INTE på 1.6, däremot har 1.6 activate.iso
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av svanfors Visa Inlägg
              funkar detta även på version 1.6?
              Det fungerar på 1.6. Har själv testat det.
              Gör precis som han skrev med undantaget att du tar "wave 3" istället för "wave 2", för 1.6 ska tydligen inte kunna ta spel som är fulpatchade till wave 2.
              i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?

Comment

ok, tack för infon ndrangheta, vad jag förstod av informationen av Firmwaren när den släpptes skulle den inte kunna starta spel man fulpatchat på detta vis, det står även i programmets information att det inte ska fungera med 1.6... kul iaf att du fick det att fungera och tack för att du kom med den informationen tills oss som inte håller på med sådant där skit, och dom som vill göra det för att dom inte orkar vänta på iXtreme LT
                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Stod det verkligen så i infon? trodde bara att det rörde sig om spel som var fulpatchade till wave 2. Läste samma sak i programmets info, konstigt att det funkar ändå...
                  Är onödigt om man planerar på att uppgradera till LT senare, men jag tror att många som använder programmet redan är bannade och inte har några planer på att uppgradera sin fw, och är för bekväma (lata) för att använda activate.iso

Comment

Har Liteon med Ie 1,5 vad måste jag göra för att kunna spela vanliga nya rel?

Comment

Finns flera lösningar.
                      Du kan uppgradera till 1.6 o använda activate.iso skivan.
                      Eller så kan du vänta på ixtreme LT. (säkrast o bäst alternativ)
                      Och ett tredje alternativ är att göra som första posten i den här tråden, fast det är ett jättebra sätt att bli bannad om du inte redan är det, så det borde du bara göra om du skiter i live eller är bannad

Comment

Vad är activ.iso är det någon ints grej som man kör en gång eller måste man köra den varje gång

Har prylar så jag kan flasha om mitt xbox lätt och skiter i live
                        Last edited by Solex; 2009-11-22, 18:26.

Comment

Original inlägg av Solex Visa Inlägg
                          Kör inte live Vad är activ.iso är det någon ints grej som man kör en gång eller måste man köra den varje gång
                          Den gör så Ixtreme skiter i alla checkar så den bootar wave 4
                          Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
                          ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av Solex Visa Inlägg
                            Vad är activ.iso är det någon ints grej som man kör en gång eller måste man köra den varje gång

Har prylar så jag kan flasha om mitt xbox lätt och skiter i live
                            bästa är att vänta på iXtreme LT, den borde dyka upp när som helst
                            Google is your friend!

Comment

1. Vad gör activate.iso

2. Går det att återställa till orginal

Comment

1.
                                activate.iso är en fil som du bränner på en skiva (se swizzys guide)
                                Och den gör så att xboxen bootar utan stealthcheckar och därför kan man spela t.ex wave 4 på ixtreme 1.6. Skivan måste stoppas i varje gång innan man ska spela ett wave 4 spel.
                                2.
                                Nej Lite-on går inte att återställa.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X