Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wave 4 spel --->Wave 2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    iXtreme 1.6 vägrar fulpatchade spel uppdatera till 1.6 NS eller LT istället
    Ixtreme 1.6 vägrar spel som är fulpatchade till wave 2.

Däremot brukar spel som är högre än wave 3 och sedan fulpatchade till wave 3 fungera fint.

Fast uppdatering till LT eller 1.6 NS är fortfarande att rekommendera.
    Om du t.ex köper en ny xbox där du bara vill köra "säkra" spel, eller ska låna spel till en kompis som brukar köra live så är fulpatchade spel inte värda ett skit utan bara slöseri på skivor.
    i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?

Comment

Såpass alltså? Ja, så länge jag inte får en rrod så...
      Var ruttet av den, hur uppdaterar jag programvaran simplast?
      Förra gången var det Modern warfare 2 som krävde uppdatering och det skedde via USB,
      gissar att det var ett frikort :/

Comment

Original inlägg av Jokkopokko Visa Inlägg
        Såpass alltså? Ja, så länge jag inte får en rrod så...
        Var ruttet av den, hur uppdaterar jag programvaran simplast?
        Förra gången var det Modern warfare 2 som krävde uppdatering och det skedde via USB,
        gissar att det var ett frikort :/
        den uppdateringen vi snackar om (av iXtreme) kräver att du helt flashar om DVD spelaren, du kan alltså inte göra det själv om du inte har utrustningen för det (läs på forumet/min hemsida för mer info om vad du behöver) lättaste sättet för dig är då att lämna ifrån dig din 360 till någon som vet hur man flashar en 360, t.ex. oss på PSXCare

har du flashat hos oss tidigare kommer det gå på 350:- för en uppdatering, i annat fall tar vi 400:-
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Okej, då är jag med.
          Får överväga, tack för svar

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X