Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites 2010 tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av pickhult77 Visa Inlägg
    Ja Swepiracy Ratio 4,257
    Revolutiontt Ratio 5,231
    alrighty, du har 3 dygn på dig att accepta inviten jag gav dig till NTorrents
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tjena alla!
      Finns det möjligtvis nån som sitter på en invite till torrentleech?
      Har inga bevis, men satt på en ratio över 15, på demonoid innan jag skulle va snäll o låna ut den till en polare!

/Frans
      frans_ohlsson@hotmail.com

Comment

Original inlägg av tigercamel Visa Inlägg
        Tjena alla!
        Finns det möjligtvis nån som sitter på en invite till torrentleech?
        Har inga bevis, men satt på en ratio över 15, på demonoid innan jag skulle va snäll o låna ut den till en polare!

/Frans
        frans_ohlsson@hotmail.com
        om du ska ha en invite till TL får du F*n ta o skärpa dig, man lånar inte ut konton på det viset till stängda trackers, dom är stängda av en anledning...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Jo det var inte vidare smart gjort ... Finns ju som sagt en anledning till att dom är stängda
          Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Mmm jo tack har lärt mig den läxan! men tackar för uppläxningen!
            detta var ett bra tag sedan, innan demonoid blev nerstängt, så har väl förhoppningsvis blivit lite klokare.

Comment

ingen som känner sig lite givmild efter julens högtider!?

Comment

Original inlägg av tigercamel Visa Inlägg
                ingen som känner sig lite givmild efter julens högtider!?
                TL är en av dom mer svåra trackersen som nämns här på forumet att komma in på
                Google is your friend!

Comment

Original inlägg av sampa81 Visa Inlägg
                  Söker invites till revolutionTT,xbox-sky har själv 4st torrentleech

/sampa sami_leppanen@hotmail.com
                  Jag erbjuder att ge bort mitt Xbox-sky konto för en TL-invite. Den som är intresserad kan ju skicka iväg ett PM eller bara en invite rakt av om ni så vill

musten 3 [a]gmail.com

Upp:1.45 TB Ner:367.30 GB Ratio:4.045 @Torrrentbytes
                  Uppladdat:128.436 GB Nedladdat: 94.696 GB Utdelad kvot:1.356 @Xbox-Sky
                  Har 100/100 dock inte använt Xbox Sky det senaste då jag har flyttat och ännu inte fått dit xboxen därav så "dålig" ratio.

MVH
                  Musten

Comment

vad är detta är nada angående ivites

Comment

Söker invites till swebits framförallt men till TTi också.

Kan visa RATIO bevis och speedtest! Men kan lova att jag är pålitlig och ligger inte och slöar med seeden. Har 10/10 Mbit fiber och stänger nästan aldrig av datorn.

Har Google wave invites att erbjuda som tack!

red_gris@hotmail.com, om någon känner säg villig att att skänka en invite till mig

Comment

Original inlägg av Musten Visa Inlägg
                        Jag erbjuder att ge bort mitt Xbox-sky konto för en TL-invite. Den som är intresserad kan ju skicka iväg ett PM eller bara en invite rakt av om ni så vill

musten 3 [a]gmail.com

Upp:1.45 TB Ner:367.30 GB Ratio:4.045 @Torrrentbytes
                        Uppladdat:128.436 GB Nedladdat: 94.696 GB Utdelad kvot:1.356 @Xbox-Sky
                        Har 100/100 dock inte använt Xbox Sky det senaste då jag har flyttat och ännu inte fått dit xboxen därav så "dålig" ratio.

MVH
                        Musten
                        du bryter mot relgerna om du gör sådär =)

Original inlägg av konya Visa Inlägg
                        vad är detta är nada angående ivites
                        Invites är att du blir inbjuden till en "privat" torrent tracker, som du sedan kan hämta hem grejer från på ett lite "säkrare" vis, och även i högre hastigheter (då man måste seeda (ladda upp) lika mycket som man laddar hem, gärna mer)
                        Google is your friend!

Comment

Hej! Jag vill gärna ha en invite till någon skön tracker, helst torrentleech där dom verkar ha allt möjligt!

Sitter just nu enbart på torrentbytes med dessa stats:
                          Upp 5.10 TB
                          Ner 3.22 TB
                          Ratio 1.581

Har fiber, så det är inga problem att hålla ration i skick.
                          Min mail är följande, tegare@gmail.com.

Tack på förhand!

Kan för övrigt tillägga att det finns fyra xboxtorrenter.. 'Nuf said
                          Last edited by lix; 2010-01-08, 14:50.

Comment

Tja!

Skulle vilja ha invites till torrentleech eller någon annan sjysst tracker. Har BBB fiberlina 100mbit

Swepiracy:
                            Ratio: 20.643 Up:188.78 GB Ner:9.15 GB

Ilovetorrents:
                            Ratio: 1.118 Uploaded: 22.40 GB Downloaded: 20.03 GB

Supertorrents:
                            UL 124.16 GB DL 16.13 GB RT 7.698

Så jag kan hålla en rätt bra ratio

Tack på förhand

Tillägg: detta är på ungefär 1 och en halv vecka

Comment

*ej aktuell längre*
                              Last edited by int21; 2010-01-10, 01:10.

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                                du bryter mot relgerna om du gör sådär =)
                                Hm, det hade jag inte riktigt koll på. Men det låter ganska ologisk att jag inte får GE bort kontot, ska ju inte dela det med någon utan ger helt enkelt bort det rakt av. Eller du kanske menar reglerna här? Hursomhelst, den som är intresserad vet vart jag finns

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X