Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Tjena alla!
Finns det möjligtvis nån som sitter på en invite till torrentleech?
Har inga bevis, men satt på en ratio över 15, på demonoid innan jag skulle va snäll o låna ut den till en polare!
Tjena alla!
Finns det möjligtvis nån som sitter på en invite till torrentleech?
Har inga bevis, men satt på en ratio över 15, på demonoid innan jag skulle va snäll o låna ut den till en polare!
om du ska ha en invite till TL får du F*n ta o skärpa dig, man lånar inte ut konton på det viset till stängda trackers, dom är stängda av en anledning...
Jo det var inte vidare smart gjort ... Finns ju som sagt en anledning till att dom är stängda
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Mmm jo tack har lärt mig den läxan! men tackar för uppläxningen!
detta var ett bra tag sedan, innan demonoid blev nerstängt, så har väl förhoppningsvis blivit lite klokare.
Jag erbjuder att ge bort mitt Xbox-sky konto för en TL-invite. Den som är intresserad kan ju skicka iväg ett PM eller bara en invite rakt av om ni så vill
musten 3 [a]gmail.com
Upp:1.45 TB Ner:367.30 GB Ratio:4.045 @Torrrentbytes
Uppladdat:128.436 GB Nedladdat: 94.696 GB Utdelad kvot:1.356 @Xbox-Sky
Har 100/100 dock inte använt Xbox Sky det senaste då jag har flyttat och ännu inte fått dit xboxen därav så "dålig" ratio.
Söker invites till swebits framförallt men till TTi också.
Kan visa RATIO bevis och speedtest! Men kan lova att jag är pålitlig och ligger inte och slöar med seeden. Har 10/10 Mbit fiber och stänger nästan aldrig av datorn.
Har Google wave invites att erbjuda som tack!
red_gris@hotmail.com, om någon känner säg villig att att skänka en invite till mig
Jag erbjuder att ge bort mitt Xbox-sky konto för en TL-invite. Den som är intresserad kan ju skicka iväg ett PM eller bara en invite rakt av om ni så vill
musten 3 [a]gmail.com
Upp:1.45 TB Ner:367.30 GB Ratio:4.045 @Torrrentbytes
Uppladdat:128.436 GB Nedladdat: 94.696 GB Utdelad kvot:1.356 @Xbox-Sky
Har 100/100 dock inte använt Xbox Sky det senaste då jag har flyttat och ännu inte fått dit xboxen därav så "dålig" ratio.
Invites är att du blir inbjuden till en "privat" torrent tracker, som du sedan kan hämta hem grejer från på ett lite "säkrare" vis, och även i högre hastigheter (då man måste seeda (ladda upp) lika mycket som man laddar hem, gärna mer)
Hm, det hade jag inte riktigt koll på. Men det låter ganska ologisk att jag inte får GE bort kontot, ska ju inte dela det med någon utan ger helt enkelt bort det rakt av. Eller du kanske menar reglerna här? Hursomhelst, den som är intresserad vet vart jag finns
Comment