Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites 2010 tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Fortfarande en BitGamer invite kvar ... Den första som skriver här får den ... No g-strings attached ...
    Har den xbox360 torrents? Isf skulle jag uppskatta en invite! Tack

Comment

Tjo
      Insåg precis att jag inte längre kommer åt mitt Xboxsky konto, då jag inte använt det på ett tag och behöver helt enkelt ett nytt konto. det jag vill ha är en invite till någon sida med mycket 360 spel (annat får gärna finnas, men 360 är prio) kan tyvärr inte byta med något då jag som sagt inte har kvar mitt sky konto.

Kontot på sky hade jag en ratio på ca 3.8 med ca 700 gb uploaded (så jag kan seeda och gör det.) sitter på BBB lina så seed är inga problem.

Så är det någon som känner att dom är givmild så släng iväg en invite till purrang@gmail.com och jag lovar att jag kommer se till att få en bra ratio..

Comment

Original inlägg av Phorze Visa Inlägg
        Har den xbox360 torrents? Isf skulle jag uppskatta en invite! Tack
        Nyss fått ännu en Invite av nån skum anledning(Kanske för att jag är så förbannat snygg!?) ... Så får jag din mail Phorze så kommer det en invite
        Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Nyss fått ännu en Invite av nån skum anledning(Kanske för att jag är så förbannat snygg!?) ... Så får jag din mail Phorze så kommer det en invite
          man får en ny invite lite då och då på BitGamer begga, har du inte läst nyheterna på sistone? man har som PU 2 invites i slutet av varje månad, förutsatt att man inte använder upp alla, det tar typ 2 veckor att få en ny tror jag det var...
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Jojo Swizzy jag är medveten om det ... Jag hade två st som jag gav bort och sen häromdan så hade jag helt plötsligt en till som dykt upp ur tomma intet ... Annars så kan man alltid gå ut på IRC #bginvites on irc.bitgamer.com och gulla till sig en invite ... 1 invite var 15:de dag verkar man få på BitGamer om jag förstog det rätt ...
            Last edited by Begga; 2010-03-13, 22:24.
            Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

någonting åt det hållet ja
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

sphezz1 (at) live.se

tack!

Comment

invite

Tja!

Jag är sugen på att byta min tvtorrents invite mot någon annan sida (ger inviten med 5Gcredits så ni får en lite start på accet). Dom släpper alla serier i vanlig kvalle och blueray på tvtorrents.
                  Är ni sugna på den så maila: lindberg_007@hotmail.com

Comment

Original inlägg av Phorze Visa Inlägg
                    sphezz1 (at) live.se

tack!
                    A little to late ...

Comment

• Skickade max 10h efter förfrågan.. aja skulle fortfarande vilja ha en invite :P

Comment

• Tjenna undrar om jag skulle kunna få en torrentleech invite.

Jag har 100/10 mb

Slutade med privata trackers efter att piratebits la ner och nu är jag sugen på att ha det igen

Tack i förhand!

Comment

• Fyra invites på BitGamer ... Hojta bara till ... Tar gärna nåt i gengäld ... Dom går i första hand till någon som brukar rumstrera här på Forumet, inte bara till nån som tittar in får en invite och drar ...
                          Last edited by Begga; 2010-03-29, 17:12.

Comment

• Söker swebits invite. Har nyss blivit uploader på torrentleech så jag hoppas att någon invite dyker in snart.

Kan dock ej byta mot något i dagsläget.

Ni kan höra av er eller skicka en invite på direkten.

antegard@hotmail.com

Comment

• Original inlägg av Begga Visa Inlägg
                              Fyra invites på BitGamer ... Hojta bara till ... Tar gärna nåt i gengäld ... Dom går i första hand till någon som brukar rumstrera här på Forumet, inte bara till nån som tittar in får en invite och drar ...
                              om det skulle funka för dig skulle jag gärna ta en

Comment

• Ja vafan!! Tänkte ge dom till Forum veteraner men jag skickar dig en om du bara ger mig din mail ...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X