Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
det finns information om hur du gör det i FaQ'n, men att bränna activate.iso är i dagsläget ganska onödigt, finns bättre mjukvaror nu! uppdatera istället
men annars:
Ja, du bränner på en DL skiva, utan layerbreak... svara JA på alla frågorna som IMGBurn ställer
Post 215 i FAQ delen om jag inte minns fel
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Swizzy: du tycker alltså att de är bättre att uppdatera till LT? Eller finns de fler alternativ?
är iofs inte många spel jag spelar på min bannade box.
Swizzy: du tycker alltså att de är bättre att uppdatera till LT? Eller finns de fler alternativ?
är iofs inte många spel jag spelar på min bannade box.
det bästa/lättaste är att uppdatera mjukvaran, då slipper du i framtiden tänka på allt det där om SS och skit, du kan köra på direkt... du behöver aldrig bry dig om sådant, det ända du behöver bry dig om är Layerbreak och Skivor/brännare...
Comment