Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 Waves Patcher problem !!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

haha .. irreterad ?? .. men du har såklart rätt ...

Comment

Inte alls irriterad, men vi vet ju alla inkl. du vad som är problemet. Antingen ser du till att få LT / LT+ i den eller så får du vänta till nästa version av Wave patcher släpps och fortsätter gör dåliga kopior.

Comment

Samma här, bara att ta med burken upp till PSXcare. Är gammal kund så det ska väl kosta 250 sek?
        ...Vet inte om jag har kvitto men jag kanske kan bevisa det eller nått? :S

Comment

Original inlägg av Jokkopokko Visa Inlägg
          Samma här, bara att ta med burken upp till PSXcare. Är gammal kund så det ska väl kosta 250 sek?
          Är den flashad av oss så sitter vårt klistermärke under frontpanelen.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Jokkopokko Visa Inlägg
            Tar du bort faceplaten (frontpanelen) bör vårat sigill sitta där, gör det kostar det 250:- annars 350
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

De gött!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X