Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FIFA 11 online pass.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    det e rätt obvious den kommer liksom från asien och sverige ligger i europa
    nja, den matchade uk retail sa dom på abgx360's kanal på efnet, så det hade lika gärna kunnat vara en med svenska på

Comment

Original inlägg av feifam Visa Inlägg
      Finns det nåt sätt att kringgå online pass förtillfället?
      klart det gör; Köp spelet
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Heenok Visa Inlägg
        nja, den matchade uk retail sa dom på abgx360's kanal på efnet, så det hade lika gärna kunnat vara en med svenska på
        UK Retail innehåller sällan/aldrig Svenska, det är Nordic versionerna som innehåller svenska
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Det kan stämma, men min poäng är att om en asia-relle passar uk-retail så hade det lika gärna kunnat vara en nordic retail

Comment

jo precis, det man ska kolla efter är game data, allt annat kan ha samma värden på vissa spel
            Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Heenok Visa Inlägg
              Någon som vet ifall det finns någon PAL-release ute som går att verifiera med svenska på? Har dragit ner Fifa_11_ASiA_XBOX360-SuperX360, men är tveksam till om det finns svenska på den.
              Hur vet man vilka ssv2-filer man ska tanka till denna release? finns ju 3 fifa releaser på abgx360.net

Comment

Original inlägg av no_limit Visa Inlägg
                Hur vet man vilka ssv2-filer man ska tanka till denna release? finns ju 3 fifa releaser på abgx360.net
                Ta vilket par som helst, det vill säga ta både SS och DMI filerna som ligger bredvid varandra i listan

Annars kan du ta den som har samma CRC värde som din nuvarande
                Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                  Ta vilket par som helst, det vill säga ta både SS och DMI filerna som ligger bredvid varandra i listan

Annars kan du ta den som har samma CRC värde som din nuvarande
                  Provat alla ss och dmi filer från dem Fifa 11 releaser som är släppta. Men får endast error "this dmi/ss file is invalid, patching was aborted.
                  Försöker på FiFA.11.PAL.XBOX360-LoCAL

Vad gör jag för fel?

Comment

Original inlägg av Illee Visa Inlägg
                    Provat alla ss och dmi filer från dem Fifa 11 releaser som är släppta. Men får endast error "this dmi/ss file is invalid, patching was aborted.
                    Försöker på FiFA.11.PAL.XBOX360-LoCAL

Vad gör jag för fel?
                    Inget. Det finns inga SSv2 filer till den releasen. När jag fråga killarna bakom abgx360 så sa de att det med största sannolikhet inte kommer komma några heller. Du får ta ner ASIA versionen istället. Du får inte svenska men den har iaf engelska och går att patcha. I annat fall får du helt enkelt gå och köpa spelet.

Comment

Bränn backup som är ASIA versionen, den är engelsk. Den har SSv2 och SplitVid och verifierad för online spel. Dom andra bör inte spelas online.

Comment

Asia versionen är verifierad och går att spela LIVE med då den även har SSV2. Men det spelar ju ingen roll då du ändå behöver en passcode att lira online och så vitt jag vet finns det bara 2 lösningar

1 Köp spelet - kod i manualen

2 Köpa Koden från Xbox live marketplace.

Comment

Bara för intresseklubben så går det nu faktiskt patcha "FiFA.11.PAL.XBOX360-LoCAL" till SSv2.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X