Original inlägg av Swizzy
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
FIFA 11 online pass.
Collapse
X
-
klart det gör; Köp speletOriginal inlägg av feifam Visa InläggFinns det nåt sätt att kringgå online pass förtillfället?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
UK Retail innehåller sällan/aldrig Svenska, det är Nordic versionerna som innehåller svenskaOriginal inlägg av Heenok Visa Inläggnja, den matchade uk retail sa dom på abgx360's kanal på efnet, så det hade lika gärna kunnat vara en med svenska på
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
jo precis, det man ska kolla efter är game data, allt annat kan ha samma värden på vissa spel
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Hur vet man vilka ssv2-filer man ska tanka till denna release? finns ju 3 fifa releaser på abgx360.netOriginal inlägg av Heenok Visa InläggNågon som vet ifall det finns någon PAL-release ute som går att verifiera med svenska på? Har dragit ner Fifa_11_ASiA_XBOX360-SuperX360, men är tveksam till om det finns svenska på den.
- Citat
- Flag
Comment
-
Ta vilket par som helst, det vill säga ta både SS och DMI filerna som ligger bredvid varandra i listanOriginal inlägg av no_limit Visa InläggHur vet man vilka ssv2-filer man ska tanka till denna release? finns ju 3 fifa releaser på abgx360.net
Annars kan du ta den som har samma CRC värde som din nuvarande
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Provat alla ss och dmi filer från dem Fifa 11 releaser som är släppta. Men får endast error "this dmi/ss file is invalid, patching was aborted.Original inlägg av Swizzy Visa InläggTa vilket par som helst, det vill säga ta både SS och DMI filerna som ligger bredvid varandra i listan
Annars kan du ta den som har samma CRC värde som din nuvarande
Försöker på FiFA.11.PAL.XBOX360-LoCAL
Vad gör jag för fel?
- Citat
- Flag
Comment
-
Inget. Det finns inga SSv2 filer till den releasen. När jag fråga killarna bakom abgx360 så sa de att det med största sannolikhet inte kommer komma några heller. Du får ta ner ASIA versionen istället. Du får inte svenska men den har iaf engelska och går att patcha. I annat fall får du helt enkelt gå och köpa spelet.Original inlägg av Illee Visa InläggProvat alla ss och dmi filer från dem Fifa 11 releaser som är släppta. Men får endast error "this dmi/ss file is invalid, patching was aborted.
Försöker på FiFA.11.PAL.XBOX360-LoCAL
Vad gör jag för fel?
- Citat
- Flag
Comment
-
Asia versionen är verifierad och går att spela LIVE med då den även har SSV2. Men det spelar ju ingen roll då du ändå behöver en passcode att lira online och så vitt jag vet finns det bara 2 lösningar
1 Köp spelet - kod i manualen
2 Köpa Koden från Xbox live marketplace.
- Citat
- Flag
Comment

Comment