Original inlägg av Pendragon
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vad krävs för att flasha slim?
Collapse
X
-
Det funkar med 9504, och jag tror Psytroll fick det o funka också efter lite fulmeck med andra versioner...Original inlägg av dragonslayer Visa Inläggfrågar igen.. funkar verkligen Via6421 med slim? i readme står det att det inte gör det (har ju inte provat själv och jag har sett massor som säger att det inte går)Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Bra att veta. Då man slipper komma in med sin slim i framtiden för att flasha nyaste firmwares. Verkar rätt enkelt att göra det själv..
Om man skulle misslyckas, blir xboxen brickad då eller och man måste köpa en ny?
Eller går det i princip inte att misslyckas med flashning?
- Citat
- Flag
Comment
-
Dumpar du den först och inte blir av med den dumpen kan du inte misslyckas... inte helt iafOriginal inlägg av AFX3D Visa InläggBra att veta. Då man slipper komma in med sin slim i framtiden för att flasha nyaste firmwares. Verkar rätt enkelt att göra det själv..
Om man skulle misslyckas, blir xboxen brickad då eller och man måste köpa en ny?
Eller går det i princip inte att misslyckas med flashning?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Ok! Coolers. Då får jag se till och fixa dettaOriginal inlägg av Swizzy Visa InläggDumpar du den först och inte blir av med den dumpen kan du inte misslyckas... inte helt iaf
Verkar rätt enkelt.
- Citat
- Flag
Comment

Comment