Original inlägg av whityoustone
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Livesäkerhet: Konsten att inte bli bannad!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Swizzy om jag får be?, mitt nickname står på skärmen när du skriver????Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
-
Men gud förlåt kung SWIZZY,Original inlägg av Swizzy Visa InläggSwizzy om jag får be?, mitt nickname står på skärmen när du skriver????
Comment
-
det är nog lugnt, whitney houston.Original inlägg av whityoustone Visa InläggMen gud förlåt kung SWIZZY,
Comment
-
Esd mördaren o RnB stjärnan *ler*Original inlägg av int21 Visa Inläggdet är nog lugnt, whitney houston.
Jag kan faan inte uttala Whitheys nick heller, börjar bli blind med åren *ler*
Alla kan skriva fel, händer mig rätt ofta med min dyslexi
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Comment
-
Såg nu att Dirt 2 Strange blir verifierad i abgx360, men jag får inte det att fungera.
Precis som om programmet kollar mot databasen. Finns det något man måste göra för att få den att leta online (har letat)?Playstation 3 - Omoddat 3.55
Playstation 3 Slim - 3.41 Jailbreakad med psfmod Nexus One
Nintendo Wii - d2ckey
PSP Slim Silver - CFW 5.00 m33-6
XBOX 360 Elite (Jasper) - iXtreme 1.6
Comment
-
ställt in abgx360 enligt 1a inlägget?Original inlägg av m0rt Visa InläggSåg nu att Dirt 2 Strange blir verifierad i abgx360, men jag får inte det att fungera.
Precis som om programmet kollar mot databasen. Finns det något man måste göra för att få den att leta online (har letat)?
http://img217.imageshack.us/img217/6...autofixiso.png
fungerar inte det så kanske du saknar wave 3 filen, den finns i guiden också.
Comment
-
Där låg problemet, tack för hjälpen!Original inlägg av int21 Visa Inläggfungerar inte det så kanske du saknar wave 3 filen, den finns i guiden också.Playstation 3 - Omoddat 3.55
Playstation 3 Slim - 3.41 Jailbreakad med psfmod Nexus One
Nintendo Wii - d2ckey
PSP Slim Silver - CFW 5.00 m33-6
XBOX 360 Elite (Jasper) - iXtreme 1.6
Comment
-
Ärsch grabbar, inte ska vi vara sånna nu, vi kan väl se oss som ett lag ett lag världen längtat efter, vad ska vi heta ? =)Original inlägg av int21 Visa Inläggdet är nog lugnt, whitney houston.
Whitney houston e fett slinkig, skulle lättt sätta henne så kalla mig gärna för det på liven, kanske spelar lite bättre då. mums
Comment
-
ordlekte bara med ditt nick här på forumet, så lätt att läsa fel om man kikar snabbt.. tänkte direkt på henne när jag läste ditt nick.Original inlägg av whityoustone Visa InläggWhitney houston e fett slinkig, skulle lättt sätta henne så kalla mig gärna för det på liven, kanske spelar lite bättre då. mums
åter till topic.
Comment
-
Har varit lite off ett tag så denna frågan har säkert besvarats hundra gånger. Jag har två boxar, varav en är riktig och kör via Xbox LIVE som jag köpte i och med det att min box blev utbytt precis innan jul, så trodde jag helt klart att det var en spoofad drive som var i den nya jag fick och det fanns just då bara iXtreme 1.4 så jag ville inte koppla upp den via Live pga osäkerheten.
Nu är jag däremot sugen på att koppla upp den igen när det ska vara lite säkrare med 1,51 som jag har på den just nu. Tänkte köra på så länge det går och det är inte hela världen om den blir bannad tänker jag, MEN.
Jag tänkte importera min Gamertag till den flashade boxen från den andra. När och OM den flashade skulle råka bli bannad, då är det inte några problem att ta upp min andra box och flytta tillbaka Gamertagen till den boxen utan att riskera att bli bannad om jag fattat det rätt? Tänkte inte flytta över min 60gb-hdd till den flashade heller.
Finns det nån risk att när väl min flashade blir bannad, och när jag importerat mitt konto till den andra boxen igen där den hör hemma, finns det nån risk att även den blir bannad för att jag kör med det kontot? Tacksam för svar!
Comment
-
Det finns ingen som helst risk för att du bannar båda boxarna med samma profil, grejen är att dom inte kan bevisa att du gjort något med den andra, vilket gör att dom inte kan banna dig hur som helst...
det som gäller är antingen konsoll banning (helt avstängd från live på den konsollen) eller account banning, att ditt konto blir bannat... Account ban får du ENBART om du inte sköter dig på live, t ex. springer runt och skriker fula saker åt folk i spel och sådant skit...Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Comment
-
Måste vara trög eller nåt, men har försökt sätta mig i det här då jag köpt mig en nya Elite som är flashad till IXtreme 1.6
Kan man spela "backuper" online utan att man banas? Visst förstår jag att det finns risk för att bli det i framtiden men det jag undrar är, är det någon som blivit bannad för att han lirat backup online?Playstation 1, 3, PSP
Xbox, 360
Nintendo Wii
Comment
-
Det beror på, har man kollat skivan innan bränning så tror jag inte ngn blivit bannad förutsatt att kopian varit verifierad och bra...
om du kollar iso filen i ABGX360 och sedan även skivan när du väl bränt den så är du så säker du kan bli, ungefär 99% säker... jag lirar backups online, inga problem för mig
Google is your friend!
Comment

Comment