Kollade Call.Of.Duty.World.At.War.X360-Allstars nyss, den gick som smort genom abgx360 och var verifierad. Liret släpps ju idag, så det är med andra ord bara att sätta igång och spela live?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Livesäkerhet: Konsten att inte bli bannad!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sluta spela det online och köra autofix på den releasen eller ladda ner annan release. nästa sak du kan göra är att hålla tummarna att du inte blivit loggad, men ju mer du spelar live med den, ju större är ju chansen för tråkigheter.Original inlägg av Morge Visa InläggJag är alltså ganska rökt tro? Ha lirat första GoW 2 som nämnts här tidigare. Lirade dock inte en sekund innan release , men sen ha d gått varmt. Kan jag göra nåt nu för att förhindra eventuell ban???
Comment
-
p_son77 har redan sagt det som behöver sägas men...
du menar vinkelvärde 0. det skadar inte att ha en säker release som du även kan använda med tidigare ixtreme. att du inte behöver göra det med ixtreme 1.4 är ju för att firmwaren fixar detta automatisk. men som redan nämnts, varför inte.. tar en sekund extra.Original inlägg av superpalten Visa InläggMen varför ska man ha klickat i rutan som ändrar vinkeln till 359? Står ju att det är för iX före 1.4?
nej, detta är en annan sak. kanske tar upp detta i guiden bara för att förklara för dem som är intresserade. känns som det kan bli för mycket "ingående" i den om man ska förklara allt i minsta detalj, rörigt för den som inte är så kunnig. det handlar om ett kopieringsskydd och sektorer.. för att hinta lite.Original inlägg av superpalten Visa InläggFast sen så står de ju något om fix it 3 degres from their CCRT targets. Vad betyder det?. Gör den vinkeln till 362?
du menar vinkelvärde 360.Original inlägg av superpalten Visa InläggOch var de inte så att iX fixar så den inte användet vinkel 359 automatiskt?
japp, spelar dock inte mycket där då jag är singleplayer-människa. använder det då och då för skoj skull, skivor sitter alltid i boxen under tiden så jag gör inget extra för att förhindra ban eller liknande, litar på mina backuper och förnuft.Original inlägg av superpalten Visa InläggAnvänder du personligen Live just nu
?
Last edited by int21; 2008-11-14, 19:18.
Comment
-
vore ju bra om du länkat eller om du skrivit vad de hade spelat eller annan relevant info. annars är det typ, jaha?!Original inlägg av superpalten Visa InläggLäste på Flashback att ett par till svenskar har blivit bannad
Comment
-
Hejsan! Jag har samma Problem! Har kört igenom Gears.of.War.2.X360-Allstars i abg o den säger dmi looks ok , men sen laddar den ner nån ini-fil från databasen å patchar stealthfilerna? har kört denna releasen på live en del.
xdvdmulleter säger dock att iso-filen är ok.???
Trodde att Ixtreme 1.41 inte skulle starta icke säkra spel????Last edited by dr_fredrik; 2008-11-14, 19:48.
Comment
-
den startar inte felaktigt stealthade spel, men bara för att ett spel har ok stealth så betyder inte det att det är stealth från ett original. stealth kan vara från previewdvd tex och då är den ju okej för den typen av dvd eller hur? där har du en enkel förklaring.Original inlägg av dr_fredrik Visa InläggHejsan! Jag har samma Problem! Har kört igenom Gears.of.War.2.X360-Allstars i abg o den säger dmi looks ok , men sen laddar den ner nån ini-fil från databasen å patchar stealthfilerna? har kört denna releasen på live en del.
xdvdmulleter säger dock att iso-filen är ok.???
Trodde att Ixtreme 1.41 inte skulle starta icke säkra spel????
så i korta drag, kolla alltid mot online-db för att försäkra er om att ni har bra stealth, i de flesta fall har man faktisk ok stealth från början.
Comment
-
laddade precis ner xdvdmulleter och abgx, testade att kolla några spel genom abgx, 2 styck klarade sig men gears of war 2 fick DMI failure.
Smash court tennis 3 och fifa 09 blev det failure på, men skall testa igen senare då det inte letade så länge som på de andra jag testade.
När jag skulle installera xdvdmulleter så står det att det inte gick att initiera programmet korrekt. finns det att ladda ner någon annanstans?
Comment
-
Och glöm inte att radera alla filer i Mulleters stealth katalog, för det finns en del felaktiga.Original inlägg av reddie Visa Inläggladdade precis ner xdvdmulleter och abgx, testade att kolla några spel genom abgx, 2 styck klarade sig men gears of war 2 fick DMI failure.
Smash court tennis 3 och fifa 09 blev det failure på, men skall testa igen senare då det inte letade så länge som på de andra jag testade.
När jag skulle installera xdvdmulleter så står det att det inte gick att initiera programmet korrekt. finns det att ladda ner någon annanstans?
Int21, du kanske ska lägga till det i guiden.
Comment
-
det står redan indirekt.Original inlägg av p_son77 Visa InläggOch glöm inte att radera alla filer i Mulleters stealth katalog, för det finns en del felaktiga.
Int21, du kanske ska lägga till det i guiden.
fast folk kanske inte tänker på det om de redan har det på hdd. har lagt till det nu iaf. danke.
Comment
-
kan inte verifera Smash court tennis 3 pal x360-allstars och fifa 09 pal x360-strange har de spelen utbrända och de är spelade på 360n.
Gears of war 2 x360-allstars fungerade inte heller men det har jag inte spelat ännu.
Är det helt kört för mig att köra live nu eller skall man testa spelen senare mot programmet?
Om jag vill kolla ej utbrända spel, vilken fil skall då laddas upp?
Comment

Comment