Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Livesäkerhet: Konsten att inte bli bannad!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    ja, det kan finnas flera SS filer... ja länkade till en som kommer verifiera om du sätter in den med xdvdmulleter och sedan veriferar med abgx360. spara ner din dvd med imgburn.. fixa imagefilen och bränn igen
    Oki då har det klarnat lite. Tack så mycket för hjälpen.

Comment

• Original inlägg av int21 Visa Inlägg
      skrev ju innan hur du gör? och hur du får fram stealth att sätta in..

http://www.abgx360.net/Apps/verified...14F54CF6CC.ini där har du en tex.. finns flera till golden axe..

här är SS filen.. http://www.abgx360.net/Apps/StealthF...S_6F84E414.bin
      sorry, jag e nog lite trött i huvudet just nu missade det ska se om jag fattat det rätt den här gången, har jag inte det så får jag sova på saken och kolla imorrn och se om det fungerar bättre då när man e utvilad och så

du är som ett levande uppslagsverk vad gäller sådana här grejer int21
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Det fungerade tack int21!! du är bäst
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          Det fungerade tack int21!! du är bäst
          klart de gjorde, sitter inte här och hittar på saker.

Comment

• haha, klart du inte gör :P men jag trodde jag skulle misslyckas för att jag e jätte trött och inte orkar tänka ordentligt, men nu provade jag samma grej med sonic unleashed (med filer jag fick tag på via 360patches.com) det fungerade inte det heller hur vet jag vilka filer som är till vilka spel på abgx360 sidan du länkade till?

utöver sonic unleashed har jag också tombraider underworld kvar att testa (dessa misslyckades med verifieringen av SS/XeX)
            Google is your friend!

Comment

• såhär står det när jag kört den genom XDVDMulleter och sedan testat den i XDVDMulleter (den säger att allt stämmer) sen kör jag den i ABGX360 och den säger såhär:

Google is your friend!

Comment

såhär står det när jag kört den genom XDVDMulleter och sedan testat den i XDVDMulleter (den säger att allt stämmer) sen kör jag den i ABGX360 och den säger såhär:

det är för att du inte har uppdaterat din ini fil till den nya, du hittar ant. inte databasen. ini filen till sonic finns inlagd, tom raider underworld också. ladda hem den nya enligt guiden.

http://www.abgx360.net/Apps/verified...2C957329A2.ini

Comment

haha, klart du inte gör :P men jag trodde jag skulle misslyckas för att jag e jätte trött och inte orkar tänka ordentligt, men nu provade jag samma grej med sonic unleashed (med filer jag fick tag på via 360patches.com) det fungerade inte det heller hur vet jag vilka filer som är till vilka spel på abgx360 sidan du länkade till?

utöver sonic unleashed har jag också tombraider underworld kvar att testa (dessa misslyckades med verifieringen av SS/XeX)
                  det var det jag förklarade något inlägg över. när du väl har xex och ss värde så kan du få fram spelnamnet.

Comment

• jag la in den nya ini filen som fanns längst upp det första jag gjorde... det vill säga den som byter databas adresserna, är det något mer jag skulle gjort? för alla dom andra jag kört igenom har fungerat... där ibland Fallout 3 och Halo 3...
                    Google is your friend!

Comment

jag la in den nya ini filen som fanns längst upp det första jag gjorde... det vill säga den som byter databas adresserna, är det något mer jag skulle gjort? för alla dom andra jag kört igenom har fungerat... där ibland Fallout 3 och Halo 3...
                      ja, sonic ska den hitta iaf för som du ser så länkade jag till den alldeles nyss, hehe. mkt konstigt.

la du ini filen med nya adresser i c:\mina dokument etc etc \ din användare \ etc \ abgx360 ?

Comment

• jag gjorde det nu, men det låg ingen sådan där... hur som helst var den du länkade till samma som jag redan har vilket är mycket skumt tycker jag... men jag skrev över ska prov köra den igen så får vi se om det hjälpte något
                        Google is your friend!

Comment

• det där var skumt, nu fungerar det i abgx360... gjorde det inte tidigare när jag försökte... aja... tack!
                          Google is your friend!

Comment

• ok, nu fungerar allt, det var för att jag inte hade lagt in den i documents and settings också verkar det som, men det e lite konstigt enligt mig att vissa hittade den utan att den låg där med :S
                            Google is your friend!

Comment

jag gjorde det nu, men det låg ingen sådan där... hur som helst var den du länkade till samma som jag redan har vilket är mycket skumt tycker jag... men jag skrev över ska prov köra den igen så får vi se om det hjälpte något
                              nej, abgx360.ini finns inte i den katalogen som default, man måste lägga dit den manuellt. programmet skiter i filen som ligger i egna katalogen av någon anledning och den går enbart på innehållet i abgx360 mappen i mina dokument / användare.

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                              det där var skumt, nu fungerar det i abgx360... gjorde det inte tidigare när jag försökte... aja... tack!
                              kanon!

Comment

ok, nu fungerar allt, det var för att jag inte hade lagt in den i documents and settings också verkar det som, men det e lite konstigt enligt mig att vissa hittade den utan att den låg där med :S
                                kanske var så att de andra spelen hade du i den lokala databasen sedan tidigare... eller om du fipplat med xdvdmulleter och kopierat och haft dig.

Comment

Working...
                                X