Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Live bannad :(

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• det är en banvåg nu, om du inte märkt det så har jätte många blivit bannade, därför det är 5 sidor snack i den här tråden som skapade tidigare idag typ
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      det är en banvåg nu, om du inte märkt det så har jätte många blivit bannade, därför det är 5 sidor snack i den här tråden som skapade tidigare idag typ
      vej du var som orsakat banningen denna gång

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
        det är en banvåg nu, om du inte märkt det så har jätte många blivit bannade, därför det är 5 sidor snack i den här tråden som skapade tidigare idag typ
        Vet inte om du menade mig , men jag är fullt införstådd med problemet(vilket jag trodde framgick).

Comment

• ban

dom bannar fortfarande boxar tråkigt

Comment

• Har spelat sist på xboxet i söndags förra veckan. Har koppla ur hårddisken och testat connection till live. Z är 8015-1002 så är inte bannad (?)

Men den tycker jag ska göra en system update, är det för att HDDn är ute eller för att det har kommit en senare update än i söndags?

Comment

• Okej, nu blir jag riktigt nojjig.

Brukar inte spela titlar före release, men Batman AA kunde jag inte vänta med.
              Tekken 6 använde jag Activasion Disc för att rulla.

Förutom det har jag inte använt den skivan.

Spelade en del Forza, men inget pre-release.

Saken är att jag inte startat upp boxen på några dagar.

Borde jag helt enkelt dra ur nätverkssladden, tills allt blåser förbi?
              Att inte kunna installera spel till HDD låter ju inte så kul.

Vad tror ni? Hur borde jag agera?

Comment

• Rätta mig om jag har fel men min 360 brukar vilja vara ansluten till Live när jag kör divx från ett USB-minne. Det borde ju sluta funka också eller kan man lösa det på något annat sätt?

Original inlägg av SWPHOBIA Visa Inlägg
                Shit för att summera då, så borde ju inte externa hdd funka heller, eller är det bara din box som skumma på detta viset!? önskar jag hade min hdd hemma nu alltså...

Comment

• Original inlägg av let_forever_be Visa Inlägg
                  Okej, nu blir jag riktigt nojjig.

Brukar inte spela titlar före release, men Batman AA kunde jag inte vänta med.
                  Tekken 6 använde jag Activasion Disc för att rulla.

Förutom det har jag inte använt den skivan.

Spelade en del Forza, men inget pre-release.

Saken är att jag inte startat upp boxen på några dagar.

Borde jag helt enkelt dra ur nätverkssladden, tills allt blåser förbi?
                  Att inte kunna installera spel till HDD låter ju inte så kul.

Vad tror ni? Hur borde jag agera?
                  spelar ingen roll hur länge du väntar, är du flaggad blir den bannad nästa gång du connectar. man tjänar inget på att skita i live under vågen, de har redan hittat dig om du ska bli bannad. skillnaden är att kopplar du inte upp dig, och inte blir bannad så kan du fortsätta installera spel på din hdd. finns ett sätt att kolla om man är bannad utan att använda boxen. står i någon annan bantråd här, man ska logga in på xbox.com och be om att få reperera boxen, är den bannad ska de inte gå.

Comment

• Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                    spelar ingen roll hur länge du väntar, är du flaggad blir den bannad nästa gång du connectar. man tjänar inget på att skita i live under vågen, de har redan hittat dig om du ska bli bannad. skillnaden är att kopplar du inte upp dig, och inte blir bannad så kan du fortsätta installera spel på din hdd. finns ett sätt att kolla om man är bannad utan att använda boxen. står i någon annan bantråd här, man ska logga in på xbox.com och be om att få reperera boxen, är den bannad ska de inte gå.
                    Ringde supporten i fredags kväll för att min xbox krångla lite,då säger han att det serienr jag uppget är bannat,sitter just nu Söndag och spelar live..jag tror dom kommer banna folk i några dagar till,den som lever får se....

Comment

• Original inlägg av 481609 Visa Inlägg
                      Ringde supporten i fredags kväll för att min xbox krångla lite,då säger han att det serienr jag uppget är bannat,sitter just nu Söndag och spelar live..jag tror dom kommer banna folk i några dagar till,den som lever får se....
                      tråkigt, ge fan i att koppla upp dig så kommer du iaf kunna installera spel på din hdd i framtiden.

Comment

• Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                        tråkigt, ge fan i att koppla upp dig så kommer du iaf kunna installera spel på din hdd i framtiden.
                        Har kopplat ur hårddisken,,,,,

Comment

• Det jag ville komma fram till är att många är nog bannade bara att dom inte vet om det än,jag har vart extremt försiktig med den här xboxen då jag fått 2 boxar bannade i tidigare bannvågor,har bara kört fifa10 och dirt2 på denna...fullt kollade m.m.

Comment

• Original inlägg av thejonas Visa Inlägg
                            Rätta mig om jag har fel men min 360 brukar vilja vara ansluten till Live när jag kör divx från ett USB-minne. Det borde ju sluta funka också eller kan man lösa det på något annat sätt?
                            du kan se till att installera in media uppdateringen ordentligt, det vill säga ta bort media uppdateringen från hårddisk/minne, rensa cache minnet, radera updateringar från minne/hårddisk (på samma sätt som du gör när du rensar cache minnet) därpå laddar du hem det på nytt så ska du se att du kan få det att fungera i offline läget
                            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Nu har jag läst diverse trådar om Live bann, själv har ja väl bränt ca 10 spel som ja kört på min xbox Liteon_ixtreme 1.60, även online, men när ja fick höra att folk bannades i USA körde jag bara Original spel, dock över live hela tiden, Har inte blivit bannad. Alla spelen kollade i AGBX360 både före å nu i veckan kollade jag igenom alla igen å samtliga gick igenom. Nu kommer jag bara köra originalspel online, och Backuper offline.

Comment

• Går det att reklamera en bannad box? Jag köppte min elite hoss en större elektronikkedja, men skulle jag tex kunna lämna in boxen igen och få firmware återställt för att sedan traska in i butiken med lådan under armen och vilja reklamera den på grund av att det tex "inte går att instalera spel på hårdisken" eller känns det som en tveksam metod?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X