Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fyra månader klarade sig 360. (OFFICIELLA 360 dvd firmware hack tråden!)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av bluebulls84
    Ok nu har jag beställt ett sata kort här...någon som kanske har det eller vet om det funkar?

Sweex Sata Controller Card 2-Portar (PCI)
    Detta kanske hjälper?
    http://www.xboxhacker.net/index.php?...33&topic=794.0

Comment

• Jag har ett Aopen kd-400 MAX moderkort med nforce2 och Promise SATA 150.
      Läste att MSI K7n2 med promise SATA inte funkar. Har jag samma SATA kontroller dvs det funkar inte.
      Finns et någon lista med komatibla moderkort?

Comment

• Jag har beställt mej ett ex av Xbox 360 extreme versionen. Är det någon som vet var man får tag i spelen? Finns det någon torrent-sida eller nån hub på dc++?

Comment

• Original inlägg av e00frsv
          Jag har beställt mej ett ex av Xbox 360 extreme versionen. Är det någon som vet var man får tag i spelen? Finns det någon torrent-sida eller nån hub på dc++?
          Tror inta att det här är rätt tråd för det men men.

fulDC hubbar
          bbb.ancient.se 80gb, 10mbit

torrent
          www.torrentbytes.com
          http://bt.xbox-sky.com/index.php

bara att tuta å köra
          Don´t ever go to northen California. Hell is waiting for you there, especialy if you are considering going to the Church of Satrementa

Comment

• Hur ska man göra med SATA kortet? Är det bara att installera det och sedan koppla xbox DVDn med SATA kortet via en SATA kabel. Eller ska man dessutom koppla SATA kortet med en ATA kabel till moderkortet (master, slave)?

Comment

• Man måste använda dual-layer skiva till spelen va? Alla är ju större än en vanlig 4,7 skiva.

Comment

• Du måste använda Dual Layer skivor, ja...
                "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                Maxtor D-Max 200gig
                v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

• Någon som har tips på vart man kan få tag på billiga DL skivor i Stockholm?

Comment

• flashade min box nu alldels nyss, följde nån sketen guide som va helt felaktig osv, men när jag väl fick kläm på allt så gick det som på räls. hur lätt som helst ju

dessutom hade microsoft bara satt fast ena halvan på plomberingen till boxen så jag behövde inte ens förstöra garantin

riktigt riktigt nice
                    Xbox 360 samsung extreme firmware
                    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
                    PsTWO V14 Matrix infinity
                    Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

• http://www.youtube.com/watch.php?v=s...page=5&t=t&f=b

Comment

• Nu tycker jag att dom får släppa ett funkande Fw till hitachin...börja bli less på att vänta! så har man ju sån tur att man inte fick en samsung läsare när man köpte....grrrr

Comment

• xeon den filmen är fake

Comment

• Men gör ngt åt det då sitt inte bara & vänta bidra
                            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

• Denna då: http://www.youtube.com/watch?v=IL7ZE9J6NtY&search=xbox

Comment

• den här däremot verkar va äkta

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X