Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Officiella "Hur får man igång nerladdade spel" tråden (Security Sector, Image filer)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
    Den vill väl helt enkelt uppdatera din 360 via Xbox Live...
    Det hände inte mig (FEAR_USA_XBOX360-NiG) men jag har läst om andra som fått samma meddelande som du...
    Uppdateringen ligger med på skivan, ingen uppkoppling till live behövs
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Original inlägg av Faxius Visa Inlägg
      har du provat att trycka "Ja" till förfrågan?
      det är ingen fara, det är bara att uppdatera
      Finns ingen förfrågan eller några svars alternativ, utan det står bara den texten som jag tidigare citerade, hade ju annars kopplat in nätverkskabeln och laddat ner "uppdateringen"
      Last edited by Military_Mind; 2006-12-06, 23:51.

Comment

• Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
        Uppdateringen ligger med på skivan, ingen uppkoppling till live behövs
        Hur hittar jag denna uppdatering? När jag lägger in den i 360:in så stog bara den texten jag tidigare citerade, fanns inga mer alternativ, hur söker man igenom cd:n via 360in?

Comment

• Det är väl bara att trycka på gröna knappen på handkontrollen så går uppdateringen igång....
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• är ju bara starta spelet så brukar xboxet säga till att man måste uppdatera för att kunna spela.

Comment

• Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
              Det är väl bara att trycka på gröna knappen på handkontrollen så går uppdateringen igång....
              Nope det går inte, finns verken förfrågan eller uppdateringsmöjlighet, försökt en massa ggr, tack för hjälpen dock =)

Comment

• Halloj!

OM man laddar ner spel till Xboxen där det i infon t.ex. står

1. Unrar
                2. Burn with CloneCD
                3. Play and enjoy!

Eller:

This release is pre-patched with SS, ³°
                ³ and stealth-patched with DMI and PFI ³°
                ³ Tested on a Toshiba-Samsung TS-H943 with Xtreme firmware v4.2 ³°

Är det bara att bränna på då?
                Inga patchar eller liknande behövs?

Har dragit ner ca 10 spel och i alla info filer står det att spelet är "pre-patched" eller att det bara är att bränna och köra?

Läser ju alla trådar på forumet, och så enkelt verkar det inte vara?
                Jag har en Pioneer brännare och Verbatim DL DVD-r+ skivor.

Första spelet bränns ut nu.
                Öppnade clone CD brände och valde .dvd filen..
                Fick rätt layerbreak så jag körde på.. får se hur det går

Comment

• står det pre-patched är den patchad och klar.

bara att köra på.....

Comment

• Hej

Jag skulle bränna Fight_Night_Round_3_PAL_PROPER_XBOX360-SLV. När jag gjorde det så funkade allt bra tills cloneCD(v.5.2.9.1) helt plötsligt avbröt och bränningan misslyckades.
                    Jag har en NEC ND-3530A DVD-brännare. Och jag använde Traxdata DVD+R DL skiva. brännde med IMAGE.dvd filen. Både IMAGE.000 och IMAGE.dvd i samma mapp. Datorn fick vila under bränningen. Gjorde jag något fel eller är det min brännare som krånglar?

Comment

• Låter som bara det var din brännare som krånglade. För att riktigt säkerställa att datorn "vilar" så mycket som möjligt, skulle jag föreslå att du startar om datorn innan du börjar bränna. och sedan stänger de program som "autostartar"... Detta för en del program ligger kvar och körs i bakgrunden fast du har stängt programmet... dvs, de fungerar inte riktigt 100%....

Comment

• Men man KAN väl bränna med min brännare?? menar då att spelen ska funka med brännda skivor från min brännare

Comment

• Det gick att bränna spelet.. nu åter står det att testa.. Återkommer

Comment

• Hej har laddat ner ett 360 spel och fick då en iso-fil är det bara att bränna ut den då så funkar det eller måste jag göra ngt annat????

Comment

• Du måste även ha en fil som heter .dvd annars funkar det inte

Comment

• Spelet gick igång

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X