Original inlägg av PhR34k
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Officiella "Hur får man igång nerladdade spel" tråden (Security Sector, Image filer)
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Det är det inte alls, det är MD5 checksumma från olika SS.BIN (security sector) och är alltså helt oanvändbara förutom för att kolla om checksumman för den SS.BIN man laddat hem/läst ur själv är identisk med checksumman i listan.Original inlägg av jarkkoSs-koderLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av HansiDet är det inte alls, det är MD5 checksumma från olika SS.BIN (security sector) och är alltså helt oanvändbara förutom för att kolla om checksumman för den SS.BIN man laddat hem/läst ur själv är identisk med checksumman i listan.
hade väll lite fel...har inte kört ngra patchar...fixat dom färdiga redan..Sorry
- Citat
- Flag
Comment
-
IMAGE.dvd
När jag packar upp det får jag en fil som heter följande "IMAGE.000" och är på 7.05GB.
Hur bränner jag denna fil med med CloneCD?
Kopiera in IMAGE.dvd som földe med i Xtreme Package i samma map som IMAGE.000
Bränn sedan IMAGE.dvd i clone cd 2,4x
- Citat
- Flag
Comment
-
Pal till Pal o ntsc till ntcs annars stämmer det inte med verkligheten :PThere is no reason anyone would want a computer in their home.
Källa: Ken Olson, President, Chairman and Founder of Digital Equipment Corporation, 1977
I think there is a world market for maybe five computers.
Källa: Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

- Citat
- Flag
Comment
-
endel spel funkar på pal boxar med det är upp till speltilverkaren vilket system spelet skall funka på men varför inte bara ladda ner PAL spel ? o dom som är märkta PROPER är bara att bränna inga koder behövs om inte annat anges i .nfo filenThere is no reason anyone would want a computer in their home.
Källa: Ken Olson, President, Chairman and Founder of Digital Equipment Corporation, 1977
I think there is a world market for maybe five computers.
Källa: Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

- Citat
- Flag
Comment
-
Jag testade denna igår: Rockstar_Games_Table_Tennis_XBOX360-Mirage NTSC med SS 432479E2C78F7E78A9FE46F884CBDC43 och den fungerar hur bra som helst.Original inlägg av MrgrinderHur vet man om speltillverkaren har "låst" spelet till en viss region då? Kan man ta reda på det på något sätt? Vill ta hem table tennis. Men det är NTSC...därför jag undrar, och hittar ingen pal release
- Citat
- Flag
Comment
-
jag har nu laddat hem "Tom_Clancys_Ghost_Recon_Advanced_Warfighter_PROPE R_PAL_MULTI5_XBOX360-pSy360" som ska vara färdigpatchad osv, men ingen .dvd fil följer med och formatet .000 går icke att bränna med dvdclone/dvddecryptor. vart får jag tag på en .dvd fil?! eller hur går jag tillväga? någon som faktiskt HAR brännt ett fungerande spel får gärna svara på denna fråga
Edit. verkar vara något fel på själva image filen för de andra spelen funkar, damnit!Last edited by BadRuby; 2006-05-30, 12:45.Xbox 360 samsung extreme firmware
Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
PsTWO V14 Matrix infinity
Gamecube Qoob
Ps.
Även den starke får ta i när han skiter.
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av BadRubyjag har nu laddat hem "Tom_Clancys_Ghost_Recon_Advanced_Warfighter_PROPE R_PAL_MULTI5_XBOX360-pSy360" som ska vara färdigpatchad osv, men ingen .dvd fil följer med och formatet .000 går icke att bränna med dvdclone/dvddecryptor. vart får jag tag på en .dvd fil?! eller hur går jag tillväga? någon som faktiskt HAR brännt ett fungerande spel får gärna svara på denna fråga
Edit. verkar vara något fel på själva image filen för de andra spelen funkar, damnit!
Svarade förrut i samma tråd. Image.dvd finns med i extreme package. kopiera in den i samma mapp som spelet du ladda ner. sen bränner du bara
- Citat
- Flag
Comment

Comment