Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox360 Hitachi/brännare/Media

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Du måste ha dl skivor dual layer och + skivor.

Verbatim Double Layer DVD+R, 8.5GB tex

/svar till slayn

Comment

• Är det ingen som har fått nån skiva att funka i en NEC ND-3500A brännare?

Comment

• Glöm det sista inlägget. Jag som missade flera sidor. Har hittat svar nu....

Comment

• Original inlägg av jld Visa Inlägg
          Är det någon som vet om dessa skivor fungerar? http://www.********.dk/shop/default....productid=1872

we sell cd

Premium DVD+R Double Layer 8xspeed 8.5GB 240min
          i cakebox white inkjet fullface printable

media code: RICOHJPND01
          Skit skivor! funkade inge bra för mig. Har tidigare bränt Verbatin och Maxell utan problem. Testade att köpa lite billigare skivor. Vilket visade sig vara dumt. Tur är väll att man kan använda skiten till jobbet istället.

Comment

• traxdata 2.4x skivorna kör jag med, fungerar klockrent för mig, 16.90 styck på ******** ;>

Comment

• Har en Philips DVD +-RW DVD8631 brännare.
              Funkar den att bränna spel till 360 med?
              Är ny med 360 och Dual layer..

Comment

• tja, stödjer brännaren dual layer så är det bara att testa eller hur?

Comment

• De va det ja ville veta, nu när jag läste förstod jag också att de var otydligt. Men jag undrar om den stödjer DL

Comment

• Bärbar Asus z92j med samsung TSSTCORP CD/DVDW TS-L632D brännare, brände crackdown på en Verbatim DL skiva funka klockrent

Comment

• Jag har dvd brännaren Benq 1650 och jag bränner spelen med freeware programmet IMGBURN på verbatim skivor och det fungerar perfekt lika bra som orginalet.

Comment

• Tuffdisc kör jag med nu, 25pack cakebox för 211:-
                        Helt klart prisvärt å funkar perfa.

Comment

• Funkar dom till hitachi?
                          Vilken läsare har du?
                          MVH
                          Mikael Bäck

Comment

• Original inlägg av mikael.beck Visa Inlägg
                            Funkar dom till hitachi?
                            Vilken läsare har du?
                            Japp, jag har en hitachi, funkar perfa.
                            Beställde här: http://ukdvdr.co.uk/shop/

Comment

• Nec 4551A med DVD+R DL TraxData och jag bränner med ImgBurn på 2.4x!

Funkar klockrent, inte ett enda problem!

Fick däremot problem i början när jag provade CloneDVD som så många rekomenderar!
                              Ta en titt på Guider eller sök före ni ställer frågan. Tack.

* 1 Xbox360 V0078FK
                              * 2 Xbox V1.3 / V1.4
                              * Playstation 2, Playstation 1, Gamecube, Super Nintendo, Nintendo

Comment

• Jag skulle bränna Dead.Rising.UNCUT.PAL.MULTI5.XBOX360-DRabbits idag med en Traxdata DVD DL skiva. Spelet gick igång utan problem.. spelade ett tag tills en ruta kom upp att DVD'n var skitig. Startade om och kom vidare laddningen men upprepades några minuter efter.
                                Är det DVD'n som det är fel på eller är det spelet i sig? Har för övrigt en Hitachi med Nec brännare.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X