Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Faq - Alla Vanliga FrÅgor Och Svar - *** LÄs !!! ***

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

om man...

har en kompis.

Aja, han har allfall en tidigare flashad box.
    Han har inte spelat live på länge och är inte bannad nu.
    Kan han flasha om den till den senaste och sedan börja spela live igen?
    Eller hur funkar det?

Eller om han är säker på att han spelar rätt spel, kan han då skita i att flasha den och fortsätta spela live?

Eller...är det helt enkelt kört för honom oavsett hur han gör?

Och ja, vi vet att det inte är 100% säkert i framtiden.

Tacksam för ett trevligt svar
    Det är inte jag som är dum, det är alla andra som är smarta!

Comment

Original inlägg av dano Visa Inlägg
      har en kompis.

Aja, han har allfall en tidigare flashad box.
      Han har inte spelat live på länge och är inte bannad nu.
      Kan han flasha om den till den senaste och sedan börja spela live igen?
      Eller hur funkar det?

Eller om han är säker på att han spelar rätt spel, kan han då skita i att flasha den och fortsätta spela live?

Eller...är det helt enkelt kört för honom oavsett hur han gör?

Och ja, vi vet att det inte är 100% säkert i framtiden.

Tacksam för ett trevligt svar
      visst kan han det.. han blir bara säkrare..

Comment

Vill skicka in min benq för flashning med postpaket 16,00 idag.
        Hur är smidigast o betala? Skickar ni som postförskot efter jobbet är klart?
        och hur mycket går allt på....

Comment

Vi skickar tillbaka som postförskott...skickar du bara in din benq så betalar du 250:- för flashningen och 150:- returfrakt. Skickar du in hela boxen betalar du 500:- + 200:- frakt.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
            Vi skickar tillbaka som postförskott...skickar du bara in din benq så betalar du 250:- för flashningen och 150:- returfrakt. Skickar du in hela boxen betalar du 500:- + 200:- frakt.
            Skickad idag ni får den till kontoret imorn!

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
              Kan jag skicka in bara dvdn om jag har en hitachi v79 också?

Blev lite osäker på formuleringen på sidan:

"Du kan även lämna in bara dvdläsaren (ej Hitachi v79). Då blir priset 250:-"

Menar ni att man inte kan skicka in bara v79 eller menar ni att priset inte blir 250?

Förhoppingsvis har jag rätt och priset blir 750:- om jag bara skickar in dvdn?

Comment

Vi lämnar ingen rabatt för löst inlämnade 79-drivar, det enda du sparar är fraktkostnader.
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Är kanske en idiotisk fråga;

Om jag beställer hem ett xbox med iXtreme 1.4 firmware från psxcare, är den flashad och färdig för att spela brända spel då? Eller måste jag göra något mer?

Jag var sugen på detta paket:
                  http://www.psxcare.com/product.php?xProd=447&xSec=90

Tack på förhand!

Comment

Original inlägg av Pure Evil Visa Inlägg
                    Är kanske en idiotisk fråga;

Om jag beställer hem ett xbox med iXtreme 1.4 firmware från psxcare, är den flashad och färdig för att spela brända spel då? Eller måste jag göra något mer?

Jag var sugen på detta paket:
                    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=447&xSec=90

Tack på förhand!
                    Koppla in konsolen, peta i en bränd skiva och rocka på!!!!

Comment

Tjenare

fick tillbaka min xbox idag eftersom den fick ''ring of death'' syndromet, och till min förvåning märkte jag att dom hade satt in en helt ny dvd rom läsare och efter lite research på nätet kom jag fram till att det är en av märket PHILIPS ( http://www.play-gadgets.com/wp-conte...VAD6037-21.jpg ) så nu undrar jag, går den att flasha alls eftersom jag har bara hört talas om benq, hitachi, samsung osv. tack i förväg

Comment

Philips = Benq
                        Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                        » Xbox360 FAQ

Comment

Har fått RROD, har voidat klistermärke och tänker skicka in den - bör man flasha tillbaka skiten och fixa ett nytt klistermärke, eller räcker det med ett klistermärke? Eller bara skicka in skiten?

Comment

Skickade in min xbox till supporten idag, red ring of death. Flashade tillbaka till orginal fw innan, får se hur det går. Kan ju hoppas på att dom inte byter moderkort och sätter in en liteon läsare, då får jag fan spel.

Comment

Original inlägg av Empajre Visa Inlägg
                              Har fått RROD, har voidat klistermärke och tänker skicka in den - bör man flasha tillbaka skiten och fixa ett nytt klistermärke, eller räcker det med ett klistermärke? Eller bara skicka in skiten?
                              Orginalflash + fräsch lapp = Mums för Ms.

Original inlägg av SuFFix Visa Inlägg
                              Skickade in min xbox till supporten idag, red ring of death. Flashade tillbaka till orginal fw innan, får se hur det går. Kan ju hoppas på att dom inte byter moderkort och sätter in en liteon läsare, då får jag fan spel.
                              Lycka till
                              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av SuFFix Visa Inlägg
                                man borde få möjligheten att återställa boxen till orginalskick om man inte är nöjd med deras jobb.

se det från den ljusa sidan, du kan alltid sälja den då det finns folk som vill ha fräscha och omodifierade boxar. tyvärr, börjar det bli ont om fungerande flashbara boxar att ersätta den med.. men men..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X